וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני פסח: הוט מובייל מפטרת 40 עובדים

גד פרץ

26.2.2013 / 9:13

40 עובדים באגפי המטה והמכירות יפוטרו בימים הקרובים. בחברה מועסקים כ-700 עובדים. הערכות: מדובר בצעדים לקראת מיזוג הוט מובייל לקבוצת הוט

גל פיטורים נוסף בחברת הוט מובייל - רגע לפני חג הפסח: כ-40 עובדים מהמטה ומהמכירות יפוטרו בימים הקרובים. מדובר בסבב נוסף של פיטורים שאיש אינו יודע מתי ייעצר ועל פי דיווחי העובדים הוא קשור בהאטה בהיקף הגיוסים בחודשיים האחרונים. בניגוד לעבר, הפעם הוט מובייל מאשרת בצורה ברורה את הפיטורים ואינה מנסה לנמק אותם בהתייעלות שוטפת.

הוט מובייל עוברת טלטלה עזה בחודשים האחרונים, טלטלה שהגיעה לשיאה עם פרישתם של יו"ר החברה סטלה הנדלר, המנכ"ל יעקב נדבורני ועוד שורה של בכירים ברמות סמנכ"ל ומנהלי אגפים. החברה עוברת תהליך אגרסיבי של צמצום הוצאות על רקע התחרות העזה בשוק הסלולרי ועל רקע העובדה שיותר ויותר פעילויות מתבצעות דרך חברת האם הוט, מה שמייתר חלק גדול מהפונקציות בהוט מובייל.

במילים פשוטות, מדובר בצעדים שמטרתם היא מיזוגה של הוט מובייל לתוך קבוצת הוט, אף כי באופן רשמי הוט אינה אומרת זאת בצורה ברורה בשל החובה המוטלת עליה בהפרדה מבנית בין החברות.

מהוט מובייל נמסר בתגובה כי "אנו נאלצים לבצע התאמות במצבת כוח האדם בהתאם לצרכים ולמציאות המשתנה בשוק התקשורת".

גל פיטורים נוסף בחברה הוט מובייל, כ-3 שבועות לפני חג הפסח: ל"גלובס" נודע כי 40 עובדים באגפי המטה והמכירות יפוטרו בימים הקרובים. בחברה מועסקים כ-700 עובדים. הפיטורים מגיעים על רקע חולשה במכירות חברת הסלולר.

"הנהלת החברה משקרת. הפיטורים נמשכים לאורך כל השנה, כל הזמן, ואף בימים האחרונים זומנו עובדים לשימועים לקראת פיטורים" - את הדברים האלה אמר בתחילת החודש עובד בהוט מובייל שפוטר לאחרונה. הוא אמר את הדברים לאחר שהוט מובייל הכחישה את הפרסום היום ב"גלובס" לפיו היא מתכננת לפטר עובדים.

העובד הוסיף כי "כל מי שהעז להגיד מילת ביקורת סומן ונשלח הביתה. כל מי שאמר שלא טוב לו הראו לו את הדלת. העובדים, כולל עובדים ותיקים, נזהרים מחשש שיפוטרו. האווירה היא של פחד מתמשך. הם פשוט קוראים לך לשימוע מהיום להיום וסוגרים עניין. אין לנו מושג מה התוכניות שלהם. לקוחות החברה פשוט מפסיקים יום אחד לקבל טיפול, ומועברים לנציג אחר שמטפל בהם בלי שהוא מכיר אותם בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully