וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוגית: פרטנר חייבה מתניידים לפני הניוד

אפרת אהרוני

5.3.2013 / 14:17

בתקופת הביניים שממועד ההתקשרות ועד להשלמת הניוד, מחויבים מנויי פרטנר בתשלומי כפל. על פי הערכות המבקשים עומד היקף החיוב על 11.5 מיליון שקל

בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר בתחילת השבוע בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד פרטנר, בשל חיוב שלא כדין של מנויים שביקשו להתנייד אליה בטרם השלמת ניוד הקווים.

בקשת האישור, אשר הוגשה באמצעות עוה"ד רענן בשן ובת חן פארי סבאג ממשרד עו"ד רענן בשן ושות', עוסקת בהתנהלות פסולה של פרטנר שראשיתה בשנת 2007, עם כניסתה לתוקף של תכנית ניידות המספרים. מאז ועד היום, נטען, גובה פרטנר ממנוייה המבקשים לממש את זכותם לניידות מספרים תשלומי יתר שלא כדין.

בבקשת האישור טוענים המבקשים כי פרטנר אינה מניידת את המנויים בתוך פרק הזמן שקבע המחוקק, וכי לעיתים אורך הניוד מספר ימים. למרות העיכוב בניוד הקווים, פרטנר מתחילה לחייב את המנויים בתשלומים שונים מרגע ההתקשרות ועוד בטרם ניוד הקווים בפועל.

כך, טענו המבקשים, בתקופת הביניים שממועד ההתקשרות ועד להשלמת הניוד, מחויבים המנויים בתשלומי כפל - הן ע"י הספק הננטש, שמשירותיו עדיין לא נותקו, והן ע"י פרטנר. המבקשים העריכו את חיובי היתר שגבתה פרטנר ממנוייה בכ-11.5 מיליון שקל.

השופט יצחק ענבר קיבל את טענת המבקשים, כי בהתאם להוראות הדין פרטנר איננה רשאית לגבות מלקוחותיה תשלומים כלשהם בתקופת הביניים וכל עוד לא השלימה את ניוד הקווים.

בשלב זה של אישור הבקשה, חייב בית המשפט את פרטנר בתשלום הוצאות המבקשים בסך 50,000 שקל.

מפרטנר נמסר בתגובה: "פרטנר קיבלה לידיה את החלטת בית המשפט, והיא נערכת להמשך ניהול ההליך העיקרי. חשוב להדגיש, כי הליך ניידות המספרים המופעל ע"י חברות הסלולר נקבע בחוק, ויישומו אושר ע"י משרד התקשורת".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully