וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי יתרום 40 מיליון למכללה - שתיקרא על שמו

6.3.2013 / 11:16

איש העסקים דוד עזריאלי יתרום את הכסף לבניית קמפוס חדש למכללה להנדסה בירושלים, ושמה ישתנה ל"עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים". "אבן שואבת לתעשיית ההיי-טק"

אחרי הקניונים, מגיעה המכללה: קרן עזריאלי, בראשות איש העסקים דוד עזריאלי, הודיעה היום (רביעי) על תרומה בסך 40 מיליון שקלים למכללה להנדסה בירושלים. בתמורה, תיקרא מעתה המכללה: "עזריאלי – מכללה אקדמית להנדסה ירושלים". התרומה תאפשר הקמת קמפוס חדש שיתפרס על פני שטח של כ-30 דונמים בשכונת רמת בית הכרם בעיר, והוא יכלול שישה בניינים ובהם עשרות כיתות לימוד "חכמות", מעבדות הנדסה משוכללות, ספרייה ראשונה מסוגה לתחום ההנדסה, אודיטוריום מפואר, מעונות, חממה טכנולוגית ומרכז חווייתי לסטודנטים.

קרן עזריאלי מפתחת ומפעילה בעשור האחרון תכניות המקדמות מצוינות בחינוך, הן במוסדות להשכלה גבוהה עבור אקדמאים וסטודנטים, והן בבתי ספר ברחבי הארץ לקידום השכלתם של בני נוער ומניעת נשירתם מבתי הספר בגילאי חטיבת הביניים. מדובר בפעם הראשונה שהקרן משקיעה הון שכזה במכללה.

המכללה עצמה הוקמה לפני 13 שנים, והיא מוסד אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה. המכללה מכשירה מהנדסים לתעשיית ההיי-טק, ומעניקה תואר ראשון B.Sc בתחומים: הנדסת תרופות, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, הנדסת מכונות, הנדסת חומרים מתקדמים, הנדסת תעשייה וניהול והנדסה אזרחית וסביבתית בשיתוף עם הטכניון.

דוד עזריאלי אמר בתגובה כי "שיתוף הפעולה עם המכללה האקדמית להנדסה ירושלים יאפשר חיזוק ופיתוח מקורות התעסוקה בתחום ההיי-טק בירושלים, ויהווה מוקד מרכזי עבור השכלת הדור הבא בתחומי הנדסה מגוונים. הרחבת הקמפוס ללימודי הנדסה ימשיך את בניית הארץ בתחומי הטכנולוגיה, תוך הבטחה לעתיד התעסוקתי בעיר ירושלים".

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת בירך על התרומה של קרן עזריאלי ומסר: "תרומתו הנדיבה של מר דוד עזריאלי תאפשר לעיר ירושלים להפוך לאבן שואבת לתעשיית ההיי-טק המתפתחת בעיר ותעודד את ההגירה החיובית לירושלים. המכללה האקדמית להנדסה ירושלים מושכת אליה סטודנטים מכל רחבי הארץ ומייצרת עתודה לתעסוקה בתחומי הטכנולוגיה, ההנדסה והמדע בירושלים. צמיחת המכללה לצד הצמיחה הכלכלית המואצת בעיר, מהווה בשורה לעתידה של ירושלים, בירת ישראל".

עוזי וכסלר, מייסד ויו"ר הוועד המנהל של המכללה האקדמית להנדסה ירושלים, בירך אף הוא על התרומה, ואמר כי "אין ספק כי תרומתו של מר דוד עזריאלי ללימודי ההנדסה בעיר תהפוך את ירושלים למוקד משיכה עבור סטודנטים להנדסה ותביא לשגשוג בתעשיות ההיי-טק בעיר. אנו גאים לקרוא למכללה האקדמית להנדסה ירושלים על שמו של דוד עזריאלי, ובטוחים כי השם החדש והקמפוס החדש ייצרו מכללה פורצת דרך ומובילה ברמה המקומית וברמה הארצית".

לפניות לכתבת: michalresh1@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully