וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרקציה לחול המועד: מפעל המחזור של קוקה קולה

שירות גלובס

11.3.2013 / 17:08

מפעל מחזור יוקם בלב מפעל הייצור של החברה בבני ברק ויציע פעילות חוויתית ומגוון אטרקציות במהלך חול המועד

חברת קוקה-קולה ישראל ממשיכה לשים דגש על נושא המחזור ותקיים בחג הפסח הקרוב את אירוע המחזור הגדול בישראל: מפעל המחזור - Coca-Cola Recycling Factory.

במסגרת הפעילות תקיים קוקה-קולה, לראשונה בתוך מפעל הייצור שלה בבני ברק, "מפעל מחזור" שימחיש למבקרים בזמן אמת ובאמצעות מכונות משוכללות אילו דברים נפלאים נוצרים כשממחזרים.

כך לדוגמא, יוכלו ליהנות המבקרים ממכונה שתהפוך פקקי בקבוקים לצלחות מעופפות, ממכבש מיוחד שיהפוך פחיות לתליוני צעצוע לצד מגוון אטרקציות נוספות.

טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: "קוקה-קולה ישראל ממשיכה בקידום והעלאת המודעות לנושא הסביבתי. מזה שנים רבות החברה מנהלת מדיניות סביבתית במפעל, ובשלוש השנים האחרונות אף פועלת במטרה לעודד מחזור אריזות בקרב הקהל הרחב תוך הדגשת התועלת והפשטות שבפעולה זו, כמו גם הדרכים בהן ניתן להפוך את המחזור מתהליך טכני פשוט לחוויה שונה ומרגשת. אנו גאים להמשיך את המסורת גם השנה, ולהפיק אירוע רב משתתפים לקידום נושא המחזור. אנו מאמינים שכשממחזרים, מחזירים אהבה לסביבה".

זו השנה השלישית ברציפות שקוקה-קולה משקיעה משאבים רבים ביצירת פעילויות רבות משתתפים לקידום נושא המחזור, וזאת כחלק מאסטרטגיית אחריות סביבתית כוללת במטרה להעלות את המודעות של הציבור לחשיבות הנושא, כמו גם לעודד אותו למחזר.

בשנת 2011 הקימה קוקה-קולה את "חנות המחזור של קוקה-קולה" במתחם התחנה בתל-אביב ובשנה שעברה קיימה את אירוע "הספארי הממוחזר של קוקה-קולה" בפארק המחזור חירייה – אירוע אשר משך אליו עשרות אלפי מבקרים וזכה להצלחה מרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully