וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטייקון שפועל להבטחת חיי נצח כבר ב-2045

פאדי מועלם

16.3.2013 / 12:58

דימיטרי איצקוב בן ה-35 הקים ארגון ללא מטרת רווח שמנסה לפתח טכנולוגיה שתאפשר חיי נצח עוד לפני מחצית המאה הנוכחית. הרעיון: העברת התודעה האנושית לרובוט

מי מאיתנו לא חולם על האפשרות לחיות לנצח? טייקון רוסי מנסה בימים אלה לגייס כספים לטובת פרוייקט לפיתוח טכנולוגיה שתאפשר לבני האדם לחיות חיי נצח כבר בשנת 2045. על פי דיווח באתר האינטרנט של רשת CNBC המיליארדר הרוסי דימיטרי איצקוב מנסה בימים אלה לגייס משקיעים לפרוייקט השאפתני שלו.

איצקוב, טייקון מדיה בן 35, הקים ארגון ללא מטרת רווח שנקרא "2045" במסגרתו הוא מתכוון לגייס מדענים שיעבדו על יצירת הטכנולוגיה שתאפשר לחלום שלו להתגשם. על פי איצקוב, המדענים ינסו לפתח טכנולוגיה שתאפשר את העברת התודעה האנושית לרובוטים, וכך בעצם יבטיח חיי נצח.

"זהו מירוץ החלל הבא", אמר איצקוב במסיבת עיתונאים שכינס אתמול. הטייקון הרוסי כבר פנה למיליארדרים המופיעים ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס" במטרה לגייס אותם לפרוייקט. הוא מודה שאומנם לא קיבל תשובה מאף אחד מהם, אך הכוונה הייתה להגביר את המודעות לפרוייקט, אבל כן אמר שהוא נמצא בקשר עם חלק מהאנשים שייתכן וישקיעו בפרוייקט.

איצקוב אמר במסיבת העיתונאים שקיים אתמול כי החל מהקיץ הוא יפנה לקהילה העסקית כולה במטרה למצוא משקיעים שמוכנים לתמוך בפרוייקט, אך הוא מודה שיהיה קצת קשה לשכנע חלק מהמשקיעים שכן יש קושי אצל חלק מהם לעכל עתיד שבו בני האדם יעבירו את הזכרונות שלהם לרובוטים.

"לא כולם מבינים את הרעיון שעומד מאחורי הפרוייקט... אני יודע שניתן לשנות את העניינים רק על ידי שינוי באופן המחשבה שלנו", אמר איצקוב במסיבת העיתונאים שבה הדגיש כי אם המין האנושי צריך לשרוד אז מדובר בתהליך אבולוציוני טבעי עבורו. "אין לי ספקות בכלל, אפילו הקטנים ביותר, שהמהלך הזה הינו אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully