וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלים לא ממהרים לנפוש בטורקיה

ספיר פרץ

2.4.2013 / 14:00

סמנכ"ל איסתא: "כ-100 ישראלים מהמגזר היהודי הזמינו דרכנו חופשה בפסח בטורקיה". מנכ"ל גוליבר: "בפסח נרשמו דרכנו 11 הזמנות לאנטליה בסך-הכול"

חוזרים לטורקיה? לא כל-כך מהר. סוכני נסיעות עימם שוחחנו היום (ג') מדווחים כי ההתעניינות הישראלית ב"ארץ הקלאבים", מאז התנצל ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני עמיתו הטורקי ארדואן, אמנם עלתה בהשוואה ל-3 השנים האחרונות, אולם בפועל מספר זניח של ישראלים באמת ארז מזוודה ונסע לבלות שם את חג הפסח.

לדברי עמית ג'וריני, מנכ"ל סוכנות הנסיעות גוליבר, במהלך פסח נרשמו ב"גוליבר" 11 הזמנות בסך-הכול לאנטליה. "למרות הפיוס בין המדינות, מדובר במספר זניח ביותר. הישראלים עדיין חוששים לנסוע לטורקיה. יחד עם זאת, אם לפני חימום היחסים היינו עדים לטלפון אחד בתקופה, היום אנחנו מדברים כבר על 11 הזמנות, שרובן היו הזמנות ספונטניות לפסח. אפשר לומר שמתחילה להסתמן כאן מגמה", הוא אומר.

גם רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, טוען כי טורקיה עדיין לא על המפה. "כ-100 ישראלים מהמגזר היהודי הזמינו דרכנו חופשה בפסח בטורקיה. אמנם מדובר במספר גבוה לעומת המספר שלפני הפיוס עם טורקיה, אך עדיין זה מספר זניח ביותר".

לדבריו, בשנת השיא, 2008, נסעו לטורקיה כ-550 אלף ישראלים, מרביתם מהמגזר היהודי, לעומת כ-90 אלף בשנת השפל אשתקד, מרביתם מהמגזר הערבי.

"אם היחסים עם טורקיה יישארו כפי שהם היום, כלומר מפויסים, נגיע להערכתי לכ-150 אלף ישראלים", הוא אומר. "המספרים הגבוהים לא יחזרו, כי הישראלים התאהבו ביוון, שהיוותה חלופה לטורקיה למרות שהיא לא מציעה 'הכל כלול'; וכי הישראלים עדיין לא סומכים על הטורקים".

עם זאת, אומר קרסו, המבחן האמיתי של טורקיה יהיה החל משבוע הבא, עם פתיחת עונת הקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully