וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופון הדיחה את הוט מובייל מהמקום השני במרץ

גד פרץ

2.4.2013 / 18:02

גולן טלקום שוב מובילה בגיוס לקוחות. מבצע אגרסיבי של יופון הצליח לצרף 7,190 לקוחות. סלקום רשמה את הנטישה הגבוהה ביותר - 9,300 לקוחות

הפתעה בגיוסי לקוחות הסלולר בחודש מארס: חברת YouPhone הצליחה להדיח את הוט מובייל ולהגיע למקום השני בהיקף הגיוסים החודשי, זאת לאחר גולן טלקום, שניצבת בראש טבלת הגיוסים גם בחודש שחלף. הוט מובייל, מצדה, רשמה שיא נטישות דרמטי של 85%.

המבצע האגרסיבי של יופון - 10 שקלים לחודש למשך 3 חודשים (ולאחר תקופה זו המחיר עולה ל-79 שקל לחודש) - הצליח לצרף לשורות החברה 7,190 מנויים חדשים.

נציין כי גם פרטנר מרוויחה מהתוצאות של יופון, שכן האחרונה רוכבת על גבי תשתיותיה. אמנם לא מדובר בהכנסות שמקבלות פלאפון מהוט מובייל או סלקום מגולן טלקום, אבל הגידול בגיוסים של יופון יכול להמתיק את הגלולה עבור פרטנר.

מהנתונים שהגיעו לידי "גלובס" עולה כי פרטנר הצליחה לצמצם דרמטית את היקף הנטישות שלה לעומת סלקום ופלאפון, זאת בזכות המותג 012 מובייל. מבין החברות הוותיקות, סלקום רשמה את הנטישה הגבוהה ביותר לאחר שגייסה 28,810 מתניידים, אך מנגד עזבו אותה 38,154 לקוחות.

כמו כן, מבין החברות הווירטואליות רמי לוי חזר לגיוס שלילי, זאת לאחר מספר חודשים בהם רשם גיוסים חיוביים; ואילו הום סלולר רשמה גיוס חיובי מזערי של 195 מנויים בלבד.
ברקע הדברים נזכיר כי בימים אלה מסתיימים המבצעים האגרסיביים אצל חלק מהחברות. כך למשל, המבצע של הוט מובייל - 49 שקל לחודש - הסתיים, וכך גם אצל גולן טלקום. כך שעולה השאלה האם השוק מתחיל להאט את קצב המאבק - או שצפויים מבצעים דומים בעתיד הקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • יופון
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully