וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: קרן פימי חתמה על הסכם ההשקעה באל על

קובי ישעיהו

14.4.2013 / 9:47

על פי ההסכם קרן פימי תחזיק ב-47% ממניות אל על ותשקיע בה כ-75 מיליון דולר. העיסקה תושלם עד יולי כאשר לפימי יש אופציה להארכה של 90 יום

אמש זה קרה. חברת אל על וקרן פימי חתמו במוצ"ש על הסכם לפיו תשקיע פימי עד כ-75 מיליון דולר, תחזיק כ-47% ממניות החברה ותגבש קבוצת שליטה באל על ביחד עם כנפיים.

על פי מתווה העיסקה בשלב השלמת העיסקה ("קלוזינג") תשקיע קרן פימי בחברת אל על (58.6) עד 50 מיליון דולר בתמורה לכ-38% . בנוסף יוקצו לפימי שתי אופציות נוספות של 12.5 מיליון דולר כל אחת, לאחר מימוש האופציות תחזיק פימי בכ-47% ממניות החברה.

מועד השלמת העיסקה, ביולי 2013, כאשר פימי תוכל להאריך את מועד השלמת העסקה בשתי תקופות נוספות של 45 יום כל אחת.

מחוייבותה של פימי לבצע את העסקה תותנה במספר תנאים, ביניהם, אישור האסיפה הכללית של החברה, קבלת אישורים רגולטורים וחתימת החברה עם עובדיה על הסכם קיבוצי חדש בתנאים שיהיו לשביעות רצונה של פימי לפי שיקול דעתה הבלעדי.

ישי דוידי, מייסד ומנכ"ל קרן פימי, ציין כי "החתימה על ההשקעה באל על הינה שלב חשוב מאד בדרך ארוכה עד להשלמת העסקה. השלמת העיסקה היא משימה מורכבת ודורשת שת"פ מצד כל הגורמים בחברה ובסביבתה העסקית - מנהלים, עובדים והגופים הפיננסיים. ללא כל קשר לרכישת השליטה ע"י פימי, החברה ועובדיה נמצאים בשלב של מו"מ להסכם קיבוצי חדש שצריך לאפשר לחברה להתמודד בשוק תחרותי מאד בו היא פועלת. האתגרים העומדים כיום בפני החברה דורשים שינויים רבים. ללא יצירת השינוי יקשה מאד על החברה להתמודד בסביבה המורכבת עמה אל על מתמודדת".

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "חתימת ההסכם עם קרן פימי הינה שלב משמעותי והתקדמות חשובה לקראת מימוש מהלך של כניסת הקרן לחברה. המשך המהלך להבאתו לבשלות ולמימוש מחייב את החברה על רבדיה השונים, אנשיה ושותפיה העיסקיים למהלכים מורכבים, משמעותיים, אחראים ואמיצים. אנשי החברה מודעים למשמעות, לחשיבות ולהזדמנות שבכניסת קרן מובילה כמו קרן פימי לחברת אל על".

  • עוד באותו נושא:
  • פימי
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully