וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבע: הכנסות של 4.9 מיליארד דולר ברבעון

קובי ישעיהו

2.5.2013 / 14:15

האנליסטים צפו לטבע רווח של 1.10 דולר למניה והכנסות של 4.85 מיליארד דולר אך החברה עקפה את תחזיותיהם. הרווח התפעולי ירד ב-21% לעומת הרבעון המקביל אשתקד

חברת טבע דיווחה היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2013. בשורה העליונה הציגה החברה הכנסות של 4.9 מיליארד דולר. הרווח התפעולי הסתכם בכ-1.3 מיליארד דולר ברבעון, ירידה של 21% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מנכ"ל טבע הוא ג'רמי לוין.

הרווח למניה הסתכם ב-1.12 דולר.

האנליסטים המסקרים את החברה ציפו בממוצע לרווח של 1.10 דולר למניה על הכנסות של 4.85 מיליארד דולר. בשנת 2013 כולה צפויה טבע לרשום הכנסות של כ-20.2 מיליארד דולר ורווח של 5.05 דולר למניה.

"אנו מרוצים מתוצאות הרבעון הנוכחי של עסק התרופות היחודיות והמיזם המשותף שלנו בתחום התרופות ללא מרשם (OTC). התוצאות של העסק הגנרי, שהינו מרכיב מרכזי בפעילות העסקית של טבע, עמדו בציפיות שלנו והיו חזקות במיוחד במערב ובמזרח אירופה", אמר לוין.

"במהלך השנה האחרונה, התחלנו ליישם את התוכנית האסטרטגית אותה הצגנו בחודש דצמבר האחרון, ובצירוף המינויים הבכירים עליהם הכרזנו לאחרונה, יש לנו עתה את המבנה הארגוני הדרוש על מנת להמשיך ולתמוך בתוכנית זו. אני מאמין מאד שטבע מוכנה לנצל את ההזדמנויות העומדות בפניה כיום ולהתמודד בהצלחה עם התמורות שתפקודנה את התעשייה שלנו בעתיד".

לפני כשבוע הודיעה טבע (13620 -0.73%) על הקמת חטיבה חדשה של תרופות ייחודיות גלובליות (Global Specialty Medicines - GSM) במטרה לבסס את נתח השוק שלה בשוק התרופות הייחודיות, זאת כחלק מאסטרטגיית החברה שמטרתה ליצור יתרון יחסי ולהתמקד בשוק זה, מעבר לחטיבת התרופות הגנריות.

מניית טבע רשמה בשנה האחרונה ירידה של 16.5% (דולרי) והחברה נסחרת כיום בשווי שוק של כ-32.6 מיליארד דולר

  • עוד באותו נושא:
  • טבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully