וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמות הנפוצים בישראל יופיעו על פחיות קוקה-קולה

שירות גלובס

5.5.2013 / 18:32

הפעילות, תחת השם "Enjoy Coca-Cola With", תאפשר לצרכן לרכוש את מוצרי החברה כאשר על התווית יופיעו שמו או שמות בני משפחתו או מכריו

חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת בפעילות יצירתית, ובשבועות הקרובים יופיעו עשרות השמות הפרטיים הפופולריים ביותר בישראל על גבי המוצרים של 3 מותגי משפחת קוקה-קולה: Diet Coke, Coca-Cola ו-Coca-Cola Zero.

הפעילות, תחת השם: "Enjoy Coca-Cola With" ("ליהנות מקוקה-קולה עם"), תאפשר לכל אחד לרכוש בקבוק חצי ליטר, פחית או בקבוקי ליטר וחצי של מוצרי החברה, אשר על גבי התווית יופיע שמו או שמות בני משפחתו או מכריו.

לדברי אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה, "אנו שמחים להעניק לצרכנים שלנו חוויית מותג אישית ומרגשת, הכוללת חדשנות מוצרית וטכנולוגית. קוקה-קולה שמה לעצמה כמטרה להמשיך לחדש ולרגש את צרכניה, ופעילות מיוחדת זו באה לחזק את הקשר בין המותגים לצרכנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת".

מאחר שלא כל השמות הקיימים יופיעו על גבי מארזי המשקאות, ובמטרה לאפשר גם לבעלי השמות אשר לא נמצאים על התוויות ליהנות מהמהלך, תתקיים במיוחד הרחבה של הפעילות בנקודות מכירה ברחבי הארץ, אשר בהן יוקמו עמדות שיאפשרו לצרכנים לייצר תווית ייחודית עם שמם בשפות עברית, אנגלית וערבית. רשימת הנקודות המלאה תפורסם באתר הפעילות, בכתובת www.cocacola.co.il.

מעבר לכך, החברה גם הוסיפה מספר שמות ותארים כלליים כמו "סבא וסבתא", "הבן שלי", "אחותי" ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully