וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוביץ-יוכלמן: קרקע ברמה"ש ב-1.5 מ' ש' לדירה

שלומית צור

8.5.2013 / 15:11

לדברי הורוביץ ויוכלמן, בחודש האחרון הצליחו לגבש קבוצת רכישה שרכשה 20 מתוך 24 הדירות המתוכננות בפרויקט, כולל פנטהאוס שיתפרס על פני כל הקומה התשיעית של הבניין

עיריית רמת השרון נפרדה הבוקר משני מגרשים בבעלותה בשכונת נווה גן בעיר, במכרז שערכה החברה הכלכלית העירונית.

במכרז לרכישת מגרש פינתי ברחוב השדות 8 פינת הגנים, המיועד להקמת בניין בן 9 קומות ו-24 דירות, זכתה קבוצת הורוביץ יוכלמן תמורת 36 מיליון שקל. מחיר המשקף 1.5 מיליון שקל עבור מרכיב קרקע ליחידת דיור אחת. הקבוצה נמצאת בבעלות אשת העסקים חני הורוביץ, המשווקת בימים אלה פרויקט מגורים נוסך בשכונת המשתלה בתל אביב, ובבעלות איש העסקים זאב יוכלמן, לשעבר סמנכ"ל רשות המיסים.

לדברי הורוביץ ויוכלמן, בחודש האחרון הצליחו לגבש קבוצת רכישה שרכשה 20 מתוך 24 הדירות המתוכננות בפרויקט, כולל פנטהאוס שיתפרס על פני כל הקומה התשיעית של הבניין. כמו כן, לדבריהם מרבית הקונים מגיעים מהשכונה עצמה. את הפרויקט, שיכלול חניון תת קרקעי ומחסנים, תכנן משרד בראלי לויצקי כסיף.

הורוביץ-יוכלמן גברו על הצעתן של חברת גינדי החזקות שהציעה 29 מיליון שקל עבור המגרש, חברת עופרים בשרון שהציעה 31 מיליון שקל, דוידסון החזקות בבעלות קרן בן דוד שותפתה לשעבר של הורוביץ שהציעה 35.5 מיליון שקל, וחברת רמי שבירו שהציעה 35 מיליון שקל.

חברת רמי שבירו לא עזבה את המכרז בידיים ריקות וזכתה במגרש ל-37 דירות, תמורת 48.6 מיליון שקל. המגרש ממוקם גם הור ברחוב השדות 14, אך אינו פינתי ונמצא בסמוך לבית הספר היסודי על שם מאיר דורון, בשכונה. שבירו גבר הצעתו על הצעתה של חברת עופרים בשרון שהציעה 48 מיליון שקל, קבצה בבעלות חיים רביבו שהציעה 45 מיליון שקל, והצעתה של גינדי החזקות שהציעה 44.7 מיליון שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully