וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת לגולן טלקום: סלולר ב-50 שקל לחודש

גד פרץ

12.5.2013 / 8:46

מיכאל גולן, הבעלים של החברה, חשף את כוונותיה. הרפורמה בשוק הקווי אמורה לאפשר לשחקנים שאין להם תשתית קווית תשתיות מבזק והוט במחירים מוזלים

חברת גולן טלקום מתכוונת להיכנס לשוק התקשורת הפנים ארצית. מיכאל גולן, הבעלים של גולן טלקום, הודיע הבוקר (א') כי בכוונתו לשקול כניסה לשוק התקשורת הפנים ארצי, וזאת במידה והתנאים שיקבע משרד התקשורת לרפורמה בשוק הקווי יאפשרו זאת.

גולן מפתיע שוב את שוק הסלולר ומכריז היום במסיבת עיתונאים על מהלך חדש. החברה מודיעה היום על השקת חבילת יום הולדת במסגרתה אפשר להצטרף עד סוף יוני, שיחות והודעות ללא הגבלה בלי חבילת גלישה ובלי שיחות לחול במחיר של 50 שקל לחודש.

גולן פתח בסקירה של פרטי החבילה של גולן טלקום שמשתפרת כל הזמן. "התחרות לא תיעצר. שמעתי שאומרים עלינו שאחרי שנצרף מספר מסוים של לקוחות, אזי רמת התחרות תרד. זה לא יהיה. אנחנו נמשיך לשפר את ההצעה שלנו כל הזמן כדי לקדם את התחרות. יהיו הפתעות בשבועות הקרובים. אנחנו סטארט אפ ישראלי. יש לנו 35 עובדי מטה ו-200 עובדי שירות לקוחות. כולנו יושבים באותם משרדים. המטרה שלנו זה להגיע לשתי דקות המתנה ללקוחות שפונים אלינו, ולענות במהירות ללקוחות שפונים אלינו במייל".

"צירפנו 257 אלף לקוחות עד עכשיו שזה בערך כל 2 דקות שמגייסים לקוח חדש. 30% מהלקוחות הם חדשים והיתר אלו לקוחות שהתניידו אלינו מחברות אחרות".

מיכאל גולן דחה את כל הספקות סביב יכולתו לממן את הפעילות ולהשלים את המחויבות בעניין בניית הרשת שלו. הוא אמר שהחברה היא חברה בעלת תשתית ומתכוונת לבנות את הרשת ולכן אי אפשר להגדיר אותה כמפעיל וירטואלי שרוכב על תשתיות חברות אחרות.

אחד הנושאים שעומדים על הפרק הוא התוכנית שלו להרחיב את השקעותיו גם לכיוון התקשורת הקווית. הרפורמה בשוק הקווי אמורה לאפשר לשחקנים שאין להם תשתית קווית תשתיות מבזק והוט במחירים מוזלים ולהציע שירותי טלוויזיה ואינטרנט שיתחרו בהם.

הרפורמה נמצאת כרגע בדיונים במשרד התקשורת ול"גלובס" נודע כי לפני שבועיים ביקר בישראל שותפו של גולן גזבייה ניאל שהוא הבעלים של חברת התקשורת הצרפתית FREE, ודן עם גולן לגבי האפשרות להרחיב את ההשקעות בארץ לכיוון התקשרות הפנים ארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully