וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה ברשת: זיסר חייב הון - אחוזתו זועקת פאר

במכתב פתוח למנכ"ל בנק הפועלים, קורא הגולש איתי אדם ימנע ממחיקת חובו של איש העסקים מוטי זיסר. למכתב צורפו תמונות המתעדות את אחוזתו המפוארת של זיסר

הרשתות החברתיות ממשיכות להיות זירה דרכה מותחים אזרחים ביקורת על התנהלות המערכת הכלכלית, על הממשלה ועל הטייקונים. אחרי שהזעם הציבורי גרם לבנק לאומי לחזור בו מכוונתו למחוק את החוב של נוחי דנקנר, עובר המוקד לבנק הפועלים ולאיש העסקים מוטי זיסר. הגולש איתי אדם העלה השבוע לדף הפייסבוק שלו מכתב פתוח למנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, וקרא לו שלא למחוק את חובותיו של זיסר, הנמצא בחובות ענק בעודו מתגורר באחוזה מפוארת. המכתב זכה למאות לייקים ולכמעט אלף שיתופים.

"רק לפני קצת יותר משבוע תכננה רקפת רוסק עמינח, מנכ"ל בנק לאומי, למחוק לנוחי חוב של 150 מיליון שקל, וחזרה בה כשהבינה שלא יקום ולא יהיה. בעלי הבנק, רוצה לומר – אנחנו, הציבור, לא נאפשר זאת", כתב אדם. "אני לא מבין, ציון, איפה אתה חי? נראה לך שנעבור על זה בשקט?"

למכתב, צירף אדם סדרת תמונות המראות את פנים ביתו של זיסר. "תן לי להציג לך משהו, ציון. התמונות הבאות מובאות מפנים – אחוזתו - של מר זיסר", כתב אדם. "כפי שאתה רואה, התמונות הללו מציגות את מסלול הבאולינג שבאחוזה, את טעמו ואהבתו לתקופת לואי ה-14, את הפאר, הזהב והחזירות הבוהקת וצועקת מכל פינה באותה אחוזה". לדברי אדם אילו הייתה זו אחוזתו שלו, לא היה הבנק מהסס לנקוט נגדו צעדים. "הייתם שולחים את חברת 'שהר' לפרוץ את ביתי באלימות מילולית ופיזית, ולעקל מכל הבא ליד כפי שעשיתם בעבר להורי, לי, כשכל ניסיון לבוא איתכם בדברים נענה בשלילה, על ידי אותו איש ארור וקהה נפש, אחד שמו: מר מזמן".

בהמשך המכתב מזהיר אדם את קינן מפני השלכות מחיקת חוב לזיסר. "האמן לי מר קינן, המאבק שייפתח כנגד מוסדכם המושחת יהיה ללא רחמים. אנחנו נוציא את כולכם לאור. הכול ייפתח, הכול ייחשף. אתה וחברייך בקומות העליונות ירגישו אותנו כשם שחברייך בלאומי היו חכמים מספיק בכדי להימנע מלהרגיש. הדרכים שבהם נפעל הפעם, ישאירו אתכם מוכים, מפוחדים, אנוסים ושדודים – בדיוק כשם שאתם מותירים אותנו בפעולותיכם 'המשפטיות' והכה-אלימות", כתב אדם.

את המכתב מסכם אדם בפניה לציבור: "ולכם, אחים לחרב. אני אומר לכם בצורה הכי פשוטה שיש. הם מפחדים. את המהלכים שהם עשו פעם בזלזול הם מנסים לעשות עכשיו בהצנע, בהיחבא, במחטף. בעלי אמת הם אנשים שאין בהם פחד. אנחנו מחוברים לאמת שלנו והיא זו שתוביל אותנו קדימה", כתב אדם. "לחיי השוויוניות ולמען ההגינות, תחלקו, תפיצו, תציגו, ותזכרו: אנחנו בונים פה עם, לא רק מדינה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully