וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז במנהטן עומד למכירה ב-100 מיליון דולר

19.5.2013 / 12:03

אחד הנכסים המרשימים במנהטן, דירת פנטהאוז מפוארת בת 3 מפלסים, בבניין CitySpire שברחוב 56 מערב, שבה לאחרונה לשוק, ועומדת למכירה בעבור לא פחות מאשר 100 מיליון דולר

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור דירת יוקרה במרכזו של התפוח הגדול? אחד הסימנים להתאוששות השוק, הוא בבטחונם של בעלי נכסים לשוב לשוק גם אחרי שזה אכזבם לאחרונה.

אחד הנכסים המרשימים במנהטן, דירת פנטהאוז מפוארת בת 3 מפלסים, בבניין CitySpire שברחוב 56 מערב, שבה לאחרונה לשוק, ועומדת למכירה בעבור לא פחות מאשר 100 מיליון דולר.

אתר "ריל דיל" מדווח כי בעל הנכס, סטיבן קלאר, כבר ביקש לפני כשנה למכור את הדירה, אולם לאחר שהתקשה למצוא קונה הוא ביטל את העסקה. היום כאמור, הוא שב ומאמין בשוק ומבקש למכור את דירתו (בעלת 6 חדרי שינה, ו-9 חדרי אמבטיה), בשנית.

את הפנטהאוז המפואר רכש קלאר כבר בשנת 1993, או אז הוא שילם עבורו 4.5 מיליון דולר. המבנה עצמו, מגדל CitySpire הוקם בשנת 1988 ונחשב לאחד ממגדלי הפנטהאוז היפים במנהטן.

עוד ניתן למצוא בדירת היוקרה: 135 חלונות המשקיפים לנוף מרשים למדי הכולל את הסנטרל פארק וגשרי העיר, וחדר שינה מרכזי המתפרש רובו ככולו על הגג עצמו של הפנטהאוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully