וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממונה על התקציבים באוצר יפרוש עם אישור התקציב

אדריאן פילוט

20.5.2013 / 21:35

גל הרשקוביץ מונה באוגוסט 2011, בעיצומה של המחאה החברתית. בחודש יולי 2012 הוביל העלאת מסים בהיקף של כ-10 מיליארד שקל. לפיד הודה לו ושיבח אותו

הממונה על התקציבים גל הרשקוביץ הודיע לפני זמן קצר על כוונתו לפרוש מתפקידו עם אישור תקציב המדינה בכנסת בעוד כחודשיים. הרשקוביץ צפוי להשלים באוגוסט הקרוב קדנציה בת שנתיים בתפקיד, לאחר שמונה באוגוסט 2011, בעיצומה של המחאה החברתית. הרשקוביץ אמר היום (ב') כי לאחר שהתקציב אושר בממשלה גמלה בליבו ההחלטה להודיע על כוונתו לפרוש וכי ההודעה המוקדמת תאפשר לשר האוצר להיערך מבעוד מועד.

הרשקוביץ הוביל שורה של צעדים משמעותיים שכללו החלטה בינואר 2012 לעצירת המשך הפחתת מתווה המס. בחודש יולי 2012 הוביל העלאת מיסים בהיקף של כ-10 מיליארד שקל, וביצע קיצוצים נרחבים במטרה לשמור על תקרת ההוצאה.
בשנה האחרונה היה חבר בוועדת הריכוזיות שהקימה הממשלה, וכן שותף בגיבוש הרפורמות והתהליכים שנועדו להגברת התחרותיות במשק בתחום התעופה, הרכב, המזון, המלט וחשיפת המשק לייבוא.

שר האוצר יאיר לפיד הודה להרשקוביץ על תקופת כהונתו בתפקיד הקשה והשוחק כממונה על התקציבים, ושיבח את תרומתו בגיבוש התקציב ואישורו בממשלה. לפיד אמר כי הוא מתכוון להמשיך לעבוד עם הרשקוביץ באופן צמוד בחודשיים הקרובים כדי להבטיח את אישור התקציב בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully