וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום תנודתי בוול סטריט, מניית אפל עלתה ב-2.2%

פאדי מועלם

20.5.2013 / 23:18

ברננקי צפוי להופיע בפני ועדת הכלכלה של הסנאט בארצות הברית. המשקיעים מחכים לרמז ממנו לגבי עתיד תוכנית ה-QE3

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ב') בירידות קלות ביום מסחר תנודתי למדי, בזמן שהמשקיעים ממתינים למוצא פיהם של חלק מהבנקאים הבכירים ביותר בעולם במהלך השבוע הקרוב. המשקיעים ממתינים בעיקר לדברים שיגיד יו"ר הפדרל ריזרב בן ברננקי בהופעה שלו מול ועדת הכלכלה של הסנאט.

נתוני סגירה בוול סטריט, 20 במאי 2013. גלובס
נתוני סגירה בוול סטריט, 20 במאי 2013/גלובס

כאמור הנושא המרכזי שיעסיק השבוע את המשקיעים הינה ההופעה של יו"ר הפדרל ריזרב בן ברננקי ביום רביעי בוועדת הכלכלה של הסנאט. ברננקי צפוי למסור את התחזיות האחרונות של הפדרל ריזרב לגבי עתידה של הכלכלה האמריקאית והדרך שבה הוא מתכוון להמשיך.

המשקיעים מקווים כי במהלך הדברים שישא ברננקי בפני הוועדה הוא ירמוז על מועד סיום תוכנית התמריצים שמופעלת כעת במסגרתה רוכש הפד אג"ח בהיקף של 85 מיליארד דולר מדי חודש. בתקופה האחרונה התגברו הדיווחים והשמועות שהפד מוכן להתחיל להפחית את היקף הרכישות.

אלווריון פרסמה את דוחותיה

אלווריון (2.72) דיווחה היום על הכנסות של 8.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2013, ירידה של 45% ביחס לרבעון המקביל ועלייה של 4.5% מהרבעון הקודם. ההפסד הנקי היה 7 מיליון דולר, מתוכם 4 מיליון דולר מפעילות נמשכת. על בסיס ‏Non-GAAP‏ אלווריון הפסידה 3.2 מיליון דולר. "אף שהתוצאות יותר טובות מהרבעון הקודם, זה לא מה שרצינו לראות", אומר קטן.

חברת GE Capital הודיעה היום כי תשלם לחברת האם שלה ג'נרל אלקטריק (23.56 0.43%+) בשנת 2013 דיבידנדים בהיקף של 6.5 מיליארד דולר כמו גם דיבדנדים מיוחדים בהיקף של 4.5 מיליארד דולר.

חברת יאהו (26.58 0.23%+) הודיעה היום באופן רשמי שהיא תרכוש את פלטפורמת הבלוגים "טאמבלר" תמורת 1.1 מיליארד דולר וזאת לאחר שמועות על העסקה נפוצו כבר לפני מספר ימים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully