וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדים בהוט: ההנהלה מתנגדת להתאגדות

אור ברקת

22.5.2013 / 15:03

העובדים שהתאגדו לאחרונה במסגרת ארגון כוח לעובדים טוענים כי החברה האיצה בתגובה את תהליך העברתם לעבודה במסגרת חברת קבלן. הוט: "לעובדים זכות להתארגן, המהלך אינו פוגע"

עובדי חברת הוט התארגנו לאחרונה במסגרת ארגון כוח לעובדים ולטענתם הם נתקלים בהתנגדות למהלך מצד הנהלת החברה. לדברי העובדים, בעקבות התאגדותם האיצה החברה את התהליך במסגרתו מועברים עובדים להעסקה באמצעות עובדי קבלן. עובדי הוט במוקד הטלוויזיה בנשר הפגינו אתמול בכניסה למקום עבודתם לאחר של-200 מהם נודע מהנהלת החברה כי הם עומדים לעבור להיות מועסקים באמצעות חברת הקבלן. "הכול נעשה בחשאי", אמר ע', עובד במוקד. " גילינו במקרה שהמנהלים שלנו מדפיסים מכתבי פיטורים. אף אחד לא חשב ליידע אותנו על התהליך. מבחינת ההנהלה ניתן לגלגל אותנו מסוחר לסוחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העובדים הפגינו במחאה על הכוונה להעבירם לחברת קבלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדברי העובדים, העמידה החברה ביום ראשון עובדות דומות בפני עובדי מוקד הטלוויזיה בחיפה. העובדים חוששים כי יאבדו את זכויותיהם כתוצאה ממעבר זה. לטענתם, עובדי מוקד התקשוב הכללי בנשר שעברו את התהליך איבדו את שנות הוותק שצברו והטבות להן זכו בדומה לשאר עובדי הוט כגון סבסוד אוכל, מחיר מיוחד לעובדים תשלום על זמן ההפסקה ועוד נפגעו. "הדפסת מכתבי פיטורים, שיחות הכנה אישיות למנהלי המשמרות. ממש הכנה למבצע צבאי שתכליתו להפוך את העובדים לעובדי קבלן", אמר רפי קמחי רכז מטה צפון בכוח לעובדים. "החשש האמיתי של העובדים הוא לביטחון תעסוקתי- איזו הבטחה יש להם שחברות הקבלן יישמרו על תנאי השכר שלהם? לא מדובר בתאגיד יציב כהוט".

מהוט נמסר בתגובה: "אנו מכבדים את העובדינו ורואים בהתארגנות שלהם זכות לגיטימית, כל עוד היא נעשית מבלי להפריע לפעילות וללקוחות. באשר למוקד התמיכה הטכנית בנשר, ראוי לציין כי, מערך השירות התומך בלקוחות החברה, כולל מזה שנים עובדים שלנו ועובדים של חברות חיצוניות, שהינן שותפות עסקיות של הוט, המתמחות בשירות טלפוני ללקוחות. מעת לעת מותאמים מערכי השירות לצרכי השוק המשתנים. המהלך המדובר אינו פוגע בתנאי ההעסקה של העובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully