וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים

פאדי מועלם

29.5.2013 / 23:14

מדד אמון הצרכנים ומדד קייס שילר שפורסמו אתמול היו טובים מהצפוי, מה שמגביר את החשש שה'פד' יפסיק את QE3 בקרוב. OECD: כלכלת ארצות הברית תצמח השנה בקצב של 1.9%

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ד') בירידות שערים, לאחר העליות שנרשמו אתמול במהלך המסחר בעקבות נתוני מאקרו מעודדים בתחום הדיור ואמון הצרכנים. היום לא פורסמו נתוני מאקרו משמעותיים מכיוונה של ארצות הברית, אולם הנתונים המעודדים מהימים האחרונים מעלים את החשש שמא ה'פד' יפסיק את תוכנית רכישות האג"ח שלו.

כאמור המסחר ננעל היום בירידות שערים, וזאת לאחר החגיגה שהייתה אתמול בוול סטריט בעקבות פרסום נתוני אמון הצרכנים ומדד מחירי הבתים של קייס שילר. מדד אמון הצרכנים של חודש מארס, עלה מעל לצפי ועמד על 76.2 נקודות כשהצפי היה לעלייה לרמה של 72.5 נקודות.

גם מדד קייס שילר, שבוחן את מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות ביותר בארצות הברית, רשם בחודש מארס עלייה שנתית של 10.9% כשהצפי היה לעלייה של 10.1%. מדובר בעלייה השנתית הגדולה ביותר מזה 7 שנים.

"אנחנו מצפים כי ההשקעות בתחום הדיור יתרמו לצמיחה בתמ"ג ברבעונים הקרובים", כתבו האנליסטים של בנק ההשקעות ברקליס בסקירה ללקוחות. "אנחנו גם מצפים שהעלייה במחירי הבתים תתמוך במאזנים של משקי הבית ותעודד את הצריכה, מה שיעזור לכלכלה להתמודד עם מספר נושאים פיסקאלים שפוגעים בה".

ואם כבר אנחנו עוסקים בתמ"ג של ארצות הברית, מחר צפויה להתפרסם ההערכה השנייה לצמיחה בארצות הברית לרבעון הראשון של השנה. על פי ההערכות של האנליסטים, הצמיחה צפויה לעמוד על 2.5% בדומה להערכה הראשונה שפורסמה לפני כחודש. ארגון ה-OECD פרסם היום את תחזית הצמיחה שלו עבור ארצות הברית וכל העולם. בארגון מעריכים כי כלכלת ארצות הברית תצמח השנה ב-1.9% ואילו בשנה הבאה הצמיחה תעמוד על 2.8%.

הארגון גם הוריד את תחזית הצמיחה, או ליתר דיוק ההתכווצות, של גוש האירו. ב-OECD מעריכים כי השנה תירשם צמיחה שלילית של 0.6% בגוש האירו זאת לעומת צמיחה שלילית של 0.1% בתחזית הקודמת. בשנת 2014 הגוש צפוי לחזור לצמיחה חיובית, אולם בארגון הורידו אותה ל-1.1% מ-1.3%.

אפל רומזת על מוצרים חדשים

מנכ"ל חברת אפל (444.95, 0.80%+) טים קוק אמר כי החברה עומדת להשיק בקרוב מספר גאדג'טים חדשים שישנו את כללי המשחק, אך הוא לא ציין אם החברה מפתחת גם שעון חכם - כפי שגורסות השמועות בחודשים האחרונים.

גם המניה של וולמארט (76.23, 1.41%-) עמדה במוקד לאחר שהחברה הודתה לא השליכה כראוי מספר חומרים מסוכנים לבריאות כמו מלבינים ודשנים.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully