וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבילון רוכשת את חברת ווליק תמורת 8 מיליון שקל

הלל קורן

2.6.2013 / 10:08

ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות בתחום החיפוש באינטרנט, המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש ומשפרים. בבילון: הרכישה צפויה לסייע בשימור בסיס לקוחותיה והגדלתו

בבילון (2233 -0.31%) דיווחה הבוקר (א') על רכישת 100% ממניות הסטארט-אפ הישראלי Woolik בתמורה ל-8 מיליון שקל במניות ובמזומן. עובדי ווליק ישולבו בבבילון, ומנכ"ל החברה עידו שר סבר ימונה למנהל בכיר בבבילון.

חברת ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות ייחודיים בתחום החיפוש באינטרנט, המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש ומשפרים את ערך הלקוח וחוויית המשתמש. סל הפתרונות של ווליק סינרגטי לתחום פעילותה של החברה וצפוי לסייע בשימור בסיס לקוחותיה והגדלתו ובתוך כך לתרום לשיפור ביצועי החברה.

במסגרת ההסכם נקבע כי עובדי ווליק יהיו זכאים, בין היתר, להקצאת זכויות למניות החברה.

מנכ"ל בבילון אלון כרמלי מסר כי "מדובר ברכישה ראשונה עבור בבילון, המשתלבת היטב עם פעילות הפיתוח הנעשית בתוך החברה ועם תכניותינו להמשך הדרך. האנשים מאחורי הטכנולוגיה חשובים בעינינו לא פחות מהחברה, ואנו מברכים על הצטרפותם לבבילון".

שר סבר ציין כי "הניסיון שצברנו בשנים האחרונות בעבודה עם בבילון ועם חברות נוספות בתעשייה הביא אותנו להבנה המשותפת כי ניתן יהיה לייצר ערך רב יותר על ידי הטמעת הטכנולוגיה שפיתחנו במודל העסקי ובבסיס הלקוחות הרחב של בבילון".

נזכיר כי ביום ה' האחרון דיווחה בבילון כי "לאחר ביקורת נהלים שבוצעה במהלך החודשים האחרונים על ידי גוגל, התקבל מכתב המאשר שלא נדרשות פעולות נוספות בכדי לתקן את הליקויים שנמצאו וזאת בכדי לעמוד בהוראות ההסכם ביניהן".

  • עוד באותו נושא:
  • בבילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully