וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי רשויות: רק דנקנר תיפקד במלחמת לבנון השנייה

במסיבת עיתונאים שנערכה בבית סוקולוב הודו ראשי רשויות לנוחי דנקנר על סיועו להם והביעו בו תמיכה נוכח הקשיים אליהם נקלע. בוחבוט: "אנחנו יודעים להגיד תודה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שביטלו את צעדת התמיכה באיש העסקים נוחי דנקנר, ערכו היום (שלישי) ראשי רשויות מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב, בה הביעו את תמיכתם באיש העסקים שנקלע לקשיים בהחזרי חובות קבוצת אי. די. בי. *אני עומד לפניכם בהתרגשות רבה", פתח שלמה בוחבוט, יו"ר השלטון המקומי, "אנחנו היום בעצם מצדיעים לאיש שהיה איתנו בימים קשים. התכנסנו היום ראשי רשויות וארגונים להביע תמיכה במר דנקנר שתמך ותרם משאבים לרשויות בפריפריה. כשאני אומר פריפריה תזכרו - הפריפריה זה אנשים עם חום. אנשים עם אהבה. אנשים שיודעים לומר תודה, דבר שלצערי בשנים האחרונות חסר לנו בישראל", אמר.

בוחבוט פירט לגבי העזרה אותה העניק דנקנר לרשויות הצפון בזמן מלחמת לבנון השנייה. "ברשותכם ארצה להחזיר כמה שנים אחורה ל-2006 לתקופת לבנון השנייה. כמה אנשים ממרכז הארץ באו ושהו איתנו בימים קשים?", שאל בוחבוט. "אני זוכר כשהוא הגיע למעלות זה היה אחד הימים הקשים ובאותו יום הוא התקשר אלי ואמר לי 'אדון בוחבוט אנחנו לא מכירים, אבל אני פותח את השופרסל גם כשיש הפגזות'. הוא הגיע למעלות, ירדו עלינו 60 קטיושות ותוך כדי עלייה וירידה למקלט פתחנו את השופרסל".

גם ראש העיר עכו, שמעון לנקרי, הודה לדנקנר על פועלו. "היחידים שתפקדו במלחמת לבנון השנייה היו המגזר השלישי ובראשם עמד נוחי עם כל החברות שלו, כל הפירמידה", אמר לנקרי. "מי אלה כל הגאונים שרוצים להחליף אותו? מה הערובה שיצליחו?", שאל לנקרי. "אני בטוח שיתאושש ויצליח ויחזור להיות מי שהיה ואנחנו כאן תושבי עכו ואני מודה על מה שעשה ומתייצבים לצד חבר בשעת צרה, תודה", סיכם.

מחוץ לאולם בו נערכה מסיבת העיתונאים התגודדו מפגינים שמחו על קיום האירוע. המפגינים קראו סיסמאות נגד הכינוס כגון "הון, שלטון, עולם תחתון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully