וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! שופס מציגה: יריד האאוטלט הווירטואלי הראשון

מדובר ביריד האאוטלט הווירטואלי הראשון מסוגו בישראל למכירות אונליין של מוצרי עודפים, תצוגות ומוחדשים. מנכ"ל וואלה! שופס: "ייחוד היריד הוא הנגשתו ללקוחות בכל הארץ"

וואלה!שופס מקימה יריד אאוטלט וירטואלי ראשון מסוגו בישראל למכירות אונליין של מוצרי עודפים, תצוגות ומוחדשים. ביריד יימכרו מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות, כולל מוצרו חשמל, תקשורת וציוד לבית, בהנחות של עד 70% ממחיר המוצר. היריד יתקיים באתר וואלה! שופס במתחם ייעודי שיפתח באתר. תאריכי היריד 2.6-12.6.

בין היתר, ניתן יהיה לרכוש מחשב נייד ASUS מחודש ב-949 שקלים במקום 1,450 שקלים. טאבלט 9 אינץ' של MAGPAD יוצע למכירה ב-399 שקלים במקום 754 שקלים. DVD מחודש של Panasonic יעלה 99 שקלים בלבד, במקום 299 שקלים.

סיגל כספי, מנכ"ל וואלה! שופס, מסרה כי מדובר במהלך חדשני. "זוהי הפעם הראשונה שמתקיים יריד בהיקף כזה באינטרנט שכולל בתוכו מגוון רחב של מוצרים ולא רק מוצרי חשמל. ייחודו של היריד הוא הנגשתו לכל הלקוחות בכל רחבי הארץ, כשהפעם כולם יכולים ליהנות מההנחות הגבוהות", ציינה כספי. "באאוטלט של וואלה! שופס ניתן יהיה לרכוש מוצרים של מיטב המותגים, עם אחריות של היבואנים, בהנחות גבוהות בהתאם לרוח התקופה וללא יציאה מהבית".

  • עוד באותו נושא:
  • אאוטלט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully