וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IDB מבקשת: לחייב כינוס של נושים כדי לדון בהסדר

שירות גלובס

8.6.2013 / 21:21

החברה הגישה בקשה דחופה לבית המשפט, בניסיון אחרון למנוע את הפסיקה בעניינה מחר, לחייב את כינוס הנושים של החברה על מנת לדון במתווה שהגיש דנקנר בשבוע שעבר

ניסיון של הרגע האחרון מצד IDB לדחות את ההכרעה בעניינה. בבקשה שהגישה החברה ביום חמישי בלילה, והעתק ממנה צורף בהודעה לבורסה, מבקשת החברה מבית המשפט המחוזי בתל אביב ארכה נוספת על מנת להציג בפניו את פרטי המתווה החדש, ולדרוש מבית המשפט לחייב כינוס של הנושים.
בבקשה של IDB לבית המשפט, היא מבקשת מבית המשפט ארכה של מספר ימים על מנת להציג בפניו את מה שמכונה מתווה אלשטיין, שכולל הזרמת הון חיצונית בהיקף כולל של 475 מיליון שקל "שעיקרה מושתת על השקעה מיועדת של תאגיד בשליטת מר אדוארדו אלשטיין".

הבקשה של IDB אחזקות כוללת גם דרישה מבית המשפט לחייב כינוס של אסיפות נושיה הפיננסים של החברה על מנת לדון ב"מתווה אלשטיין". במהלך הדיון שהתקיים ביום חמישי תמה השופט אורשנטיין על כך שעד היום לא קיבל מהחברה את הסכם ההשקעה ואת ההצעה למתווה החוב שהציע דנקנר למחזיקי האג"ח באי.די.בי אחזקות.

בית המשפט המחוזי בתל אביב אמור היה למסור מחר בשעה 12:00 את החלטתו בנוגע לבקשה שהגישו מחזיקי האג"ח של IDB. בדיון שהתקיים ביום חמישי אמר השופט איתן אורנשטיים כי "המצב הקיים אינו בריא לנושים ולחברה, ודרושה הכרעה". השופט אמר בהמשך כי "יש פה שתי חברות, ולפני בית המשפט יש מספר הסדרים, צריך לברר מה קורה עם הבקשות האלה ולקבל הכרעה... זה לא בריא לנושים ולחברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully