וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיל תחלק עד 45 מיליון דולר לעובדיה

קובי ישעיהו

10.6.2013 / 12:58

תשלום התגמול מותנה בכך שהרווח הנקי הממוצע של כיל בכל אחת מהשלוש השנים הקרובות (2013-2015) יהיה גבוה מהרווח הנקי של שנת 2012

דירקטוריון כיל החליט לשתף את עובדי החברה ברווחים (תחת תנאים מסויימים...). הדירקטוריון הודיע היום כי קיבל את המלצת ההנהלה ואישר תכנית תגמול ארוכת טווח לכ- 11,300 עובדי החברה ברחבי בעולם.

התוכנית מיועדת לכלל עובדי החברה, למעט מנהלים המשתתפים בתוכנית האופציות של החברה. תוכנית זו הינה בנוסף לסך כל התקבולים וההטבות הרגילים המחולקים לעובדים. מדובר בתוכנית תגמול גלובלית וייחודית, אשר מקשרת בין הגידול בפעילות כיל לבין התגמול לעובדים ובכך משתפת את העובדים בצמיחת החברה. עלות התוכנית לתגמול עובדי כיל לטווח ארוך צפויה להסתכם בכ-45 מליון דולר.

תשלום התגמול מותנה בכך שהרווח הנקי הממוצע של כיל בכל אחת מהשלוש השנים הקרובות (2013-2015) יהיה גבוה מהרווח הנקי של שנת 2012.

מכיל נמסר כי מטרת התכנית היא לחזק את הקשר בין תוכנית הצמיחה ארוכת הטווח של כיל למעורבותם ומחויבותם של עובדי כיל לתוכנית זו, כולל הנאה מפירות התוכנית על ידי תגמול מיוחד שישולם להם.

סטפן בורגס, מנכ"ל כיל (4026 -0.02%) , אמר: "במטרה להוביל את החברה להמשך צמיחה והצלחה גם בעשור הבא, עלינו לאמץ השקפה גלובלית, ולטפח שותפות מלאה בין כלל עובדי כיל ברחבי העולם כדי שנוכל לנצל הזדמנויות שהתהליכים הגלובאליים יזמנו בעתיד הקרוב. על כולנו להתגייס ולשתף פעולה לשם הצלחת תהליכים שיביאו לצמיחה ושיפור בתוצאותיה של כיל, ויובילו גם לתגמול נוסף של כל אחד מהעובדים".

  • עוד באותו נושא:
  • כיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully