וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיור בר השגה בתל אביב: 2,900 שקל לשלושה חדרים

אורי חודי

16.6.2013 / 18:06

מדובר בפרויקטים בשכונות שפירא ויד אליהו הכוללים יחד 77 יחידות דיור סך הכל. ביד אליהו שכר הדירה יהיה 1,100-2,700 שקל, בגני שפירא 2,900-3,100 שקל

ועדת הכספים של עיריית תל אביב אישרה הערב (א') את עדכון הגדרת הקריטריונים לדיור בר השגה בתחומי העיר תל אביב-יפו. עוד אישרה העירייה את גובה שכר הדירה שייגבה עבור הדירות שיכללו בהגרלה הראשונה, המתייחסת לשני הפרויקטים הראשונים של דיור בר השגה בעיר, הצפויה להתקיים בתחילת נובמבר 2013.

מדובר בפרויקטים בשכונות שפירא ויד אליהו הכוללים יחד 77 יחידות דיור סך הכל. על פי הנוסח שאישרה ועדת הכספים, יעמוד שכר הדירה החודשי בפרויקט גני שפירא שנבנה בשכונת שפירא על 2,900 שקל לדירת 3 חדרים ו-3,100 שקל לחודש לדירות 4 חדרים ודירות הגן שיוצעו בפרויקט לזכאים.

בפרויקט השני, בשכונת יד אליהו, יעמוד שכר הדירה על 45 שקל למ"ר כאשר הסכום לא יפחת מ-1,100 שקל לדירה. בפרויקט זה יוצעו 6 דירות בנות כ-25 מ"ר שעל פי החלטה זו שכר הדירה שייגבה בעבורן יעמוד על 1,125 שקל לחודש, 20 דירות בנות כ-40 מ"ר ששכר הדירה שייגבה בעבורן יעמוד על 1,800 שקל ו-7 דירות בשטח כ-60 מ"ר עליהן ישלמו הזכאים 2,700 שקל לחודש.

ראש עיריית תל?אביב-יפו, רון חולדאי: "עיריית תל אביב-יפו לקחה על עצמה להוביל את נושא הדיור בר ההשגה, מתוך הבנה שצריך להקל על התושבים בני מעמד הביניים, לנוכח עליית מחירי הדיור. אנו משקיעים כ-10% מתקציב הפיתוח העירוני לצורך בניית דיור בר השגה ועדיין זו טיפה בים. אני מקווה שהממשלה החדשה, אשר הצהירה כי בכוונתה לטפל ביוקר המחיה ולהוריד את מחירי הדיור, תרים את הכפפה ותקדם גם היא מדיניות לדיור בר השגה, זאת כדי שמעמד הביניים יוכל לחיות בכבוד במדינת ישראל".

עוד נמסר מהעירייה: "הקריטריונים לקביעת הזכאות לדיור בר השגה בתל?אביב-יפו, הומלצו על ידי הועדה לדיור בר השגה בעיר תל?אביב-יפו, בראשות המשנה לראש העירייה ארנון גלעדי, אשר מונתה על ידי ראש העירייה. הזכאות והקריטריונים הינם פועל יוצא של שיקולי מדיניות ובראשם הגדרת קהלי היעד כתוצאה של אמידת צרכים. הקריטריונים נקבעו ברמה כוללנית-עירונית: קריטריונים שהם תבחיני זכאות, חמישה תנאי סף בסיסיים ועוד תנאי התלוי בגודל הדירות. ההגרלה הראשונה לדיור בר השגה תתקיים בתחילת נובמבר 2013. מועמדות להשתתפות בהגרלה ניתן יהיה להגיש החל מאמצע חודש יולי 2013".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully