וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשת לאתר פורנו? יכול להיות שצילמו אותך

אנדי גרינברג, גלובס

17.6.2013 / 15:58

באג שהתגלה בדפדפן כרום מאפשר לפצחנים להפעיל את מצלמת הרשת ולצלם את המשתמש. "אתרי פורנו יכולים לצלם גולשים בפוזות מביכות ולסחוט אותם"

ביקשתם לראות תמונה או סרטון באינטרנט? יכול מאוד להיות שדווקא בכם יצפו בקרוב מאות מיליוני אנשים. ביום חמישי האחרון חשף חוקר אבטחת מידע רוסי בשם איגור חומקוב באג שמאפשר לכל אחד להחביא בתוך תמונה קוד שיוכל להפעיל את המצלמה של הגולש באתר. השגיאה פוגעת בעיקר בגולשים באמצעות הדפדפן הפופולרי ביותר בעולם - כרום של גוגל.

לאתר פורבס ישראל

חומקוב העלה אתר שבו הוא מדגים את היכולת הזו - לכניסה לחצו כאן. באתר מופיעות תמונות של נשים, כשעליהן כפתור Play. לחיצה על הכפתור - והאתר יצלם אתכם ויציג את התמונה בעמוד. חומקוב אומר כי הוא יכול לשמור את התמונות הללו על השרת, אך לא עושה זאת, ומעוניין רק להדגיש את הרגישות של המערכת.

לפי חומקוב, המקור לבאג הוא פגיעות במערכת פלאש של חברת אדובי, שהתגלתה לראשונה כבר לפני שנתיים, אך לא תוקנה מאז. "הבאג הזה כמעט קל מדי. כולנו מופתעים מכך שהוא עדיין עובד", כותב חומקוב לפורבס. "נדרש רק קליק אחד כדי לאפשר גישה למצלמה שלכם".

חומקוב מציין לדוגמא, כי אתר פורנוגרפיה יוכל בקלות לצלם תמונות מביכות של המשתמשים ולהשתמש בהן כדי לסחוט אותם בסכומים קטנים. "אפשר לנצל את זה כדי להרוויח הרבה מאוד כסף", הוא אומר. "רק חשבו כמה אפשר להרוויח אם ידרשו דולר אחד כפול 10,000 משתמשים. ו-10,000 משתמשים עבור אתר פורנו זה מעט מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • פורנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully