וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק אוטובוסים: צפו במגדל שדן תבנה בתל אביב

אהוד כהנים, פורבס

18.6.2013 / 11:41

קואופרטיב דן מתכנן פרויקט בצומת הרחובות ארלוזרוב ודיזנגוף בתל אביב בהשקעה של 850 מיליון שקל. במתחם שיתפרש על שטח של 27 אלף מ"ר ייבנה מגדל בגובה 115 מטרים

80 שנים לאחר שחברי קואופרטיב דן רכשו מגרש של 8 דונם בחולות תל אביב לצורך הקמת מוסך, הציגו היום ראשי דן, היו"ר מיכאל נגר והמנכ"ל שמואל רפאלי את פרויקט "ארלוזורוב 17" שיוקם עליו. השניים חשפו לראשונה גם את פעילות הנדל"ן שבבעלות הקבוצה - קרקעות שנרכשו לפני עשרות שנים בפריפריה של תל אביב והפכו למיקום מרכזי בגוש דן.

לאתר פורבס ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדגל בן 29 קומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארלוזורוב 17, שנחשב כפרויקט הדגל בפורטפוליו הנכסים של דן נדל"ן, יוקם במפגש הרחובות ארלוזורוב ודיזנגוף בתל אביב, בהשקעה של כ-850 מיליון שקל. הפרויקט נמצא בשלבים ראשונים של פיתוח, כאשר שלב החפירות בשטח כבר החל ובימים אלו מתחיל שלב שיווק הדירות הרשמי.

שטחו של הפרויקט כ-27 אלף מ"ר, ובמרכזו מגדל הנישא לגובה של 115 מטרים ובו 29 קומות מגורים הצופות לים התיכון. בפרויקט 131 דירות ופנטהאוזים - 119 מהן במגדל ו-12 דירות נוספות במבנה מרקמי בעל שתי קומות מגורים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גודל הדירות נע בין 70 ל-170 מ"ר, והן מוצעות בטווח מחירים שנע בין 50 ל-200 אלף שקל למ"ר. יחידת הדיור הגדולה ביותר היא פנטהאוז המשתרע על שטח של כ-850 מ"ר, במחיר של כ-200 מיליון שקל, המקנה לו את התואר "אחת הדירות היקרות בישראל". בפרויקט גם מרחבים ציבוריים, בריכה פתוחה באורך אולימפי, ושטחים ירוקים העוטפים אותו וכוללים פארק שישתרע על שטח של כ-6 דונם.

ראשי דן, היו"ר מיכאל נגר והמנכ"ל שמואל רפאלי אמרו היום כי: "לאחר יותר מ-80 שנים, מאז נרכש המגרש בארלוזורוב, החלטנו כי זהו העיתוי המתאים לממשו לטובת הנכדים והנינים של חברי דן שרכשו אותו במסגרת קואופרטיבית. היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט יעמוד על כ-1.3 מיליארד שקל וממכירתו ייהנו יותר מ-2,000 משפחות בעלי המניות של קבוצת דן ואמד". השניים ציינו כי עד כה מומנו ההשקעות מהון עצמי ומימון בנקאי וכי נבחנת הרחבה של מקורות המימון לשוק ההון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכסי זרוע הנדל"ן של דן נרכשו ברובם לפני עשרות שנים לצרכים תפעוליים. כיום, מדובר בפעילות המקיפה כ-1,500 יחידות דיור ולמעלה מ-300 אלף מ"ר למשרדים ומסחר. היקף הפרויקטים של הקבוצה בתחום הנדל"ן בישראל עומד על כ-3.5 מיליארד שקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • דן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully