וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהם הסלבריטאים החזקים בעולם?

דורותי פומרנץ, פורבס

26.6.2013 / 13:00

הם מרוויחים מיליונים אבל לא רק הכסף משחק תפקיד במידת השפעתם. פורבס מדרג את הסלבריטאים בעליהכוח הרב ביותר. מי לקח את הבכורה ומי הודח מהרשימה?

אחרי שנתיים כסגנית, אופרה ווינפרי היא הסלב החזקה ביותר בדירוג פורבס. זוהי הפעם החמישית בה מנחת תכנית האירוח לשעבר, אשר מנהלת היום רשת טלוויזיה משלה, עומדת בראש הדירוג השנתי של 100 הסלבריטאים החזקים ביותר.

לאתר פורבס ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

העשירייה הראשונה בדירוג מונה 6 נשים ו-4 גברים. הזמרת ליידי גאגא הגיעה למקום שני, ואחריה הבמאי/מפיק סטיבן שפילברג והזמרות ביונסה ומדונה. רק שלושה אנשים נכללו בכל אחד מהדירוגים מאז 1999: אופרה, הווארד סטרן וסטיבן שפילברג. הזמרת והשחקנית ג'ניפר לופז, שדורגה במקום הראשון בשנה שעברה, ירדה למקום ה-12.

עם רווחים של 77 מיליון דולר מיוני 2012 ועד יוני 2013, ווינפרי אינה הסלבריטי שהשתכרה הכי הרבה - הכבוד הזה הולך למדונה שהרוויחה 125 מיליון דולר, אך מעמדה של ווינפרי בהוליווד ונוכחותה בעיתונות, בטלביזיה ובמדיה החברתית דחפו אותה למקום הראשון.

למרות ניתוח בירך, אשר אף אילץ אותה לעצור סיבוב הופעות, הרוויחה ליידי גאגא 80 מיליון דולר ב-12 החודשים האחרונים, אשר ביחד עם צבא של אוהדים ונוכחות רבת עוצמה במדיה החברתית הבטיחו את מקומה השני.

שפילברג, שהרוויח 100 מיליון דולר בשנה החולפת, הוא הגבר הבכיר ברשימה, לפני כוכב הרוק בון ג'ובי המדורג שביעי, הטניסאי רוג'ר פדרר (8) וג'סטין ביבר, הסלב הצעיר ביותר ברשימה, אשר נדחק למקום התשיעי.

למרות שהיא רק בת 23, התברגה הזמרת טיילור סוויפט למקום השישי, כשהיא נכנסת לרשימה בפעם הראשונה ומשלימה את 10 הגדולים והגדולות יחד עם הזוכה בפרס האמי, מנחת תכנית האירוח אלן דנג'רס.

הדירוג מבוסס על רווחי הסלבריטאים מסיבובי הופעות, ספרים, חוזים, סרטים וכו'. שיטת החישוב פותחה על ידי חברת מחקר שוק מקליפורניה, E-POLL. היא מעידה על התהילה וההשפעה של אותם סלבריטאים, ועל כמה פעמים הופיעו בתקשורת. Starcount, חברת שבסיסה בסינגפור, מדדה את הנראות של הכוכבים ב-11 פלטפורמות מדיה חברתית, כולל פייסבוק, טוויטר ויוטיוב, כדי לקבוע את נוכחותם במדיה החברתית. כוכבי הפופ, בעיקר ביבר, ליידי גאגא, והזמרת ילידת ברבדוס ריהאנה, בלטו מבחינה זו במיוחד.

זוגות הסלבריטאים המדורגים גבוה כוללים את ביונסה ובעלה ג'יי.זי (32), הקוורטרבק טום בריידי (65) ואשתו הדוגמנית ג'יזל (81), והשחקן אשטון קוצ'ר (53) והחברה שלו, מילה קוניס (89). זוכת פרס האוסקר בקטיגוריית השחקנית הטובה ביותר, השחקנית ג'ניפר לורנס, שמדורגת במקום ה-49, היא כוכבת עולה וחדשה ברשימה זו, כמו גם יו ג'קמן, שמדורג 11, והאב הטרי צ'אנינג טאטום (23).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully