וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנובה מורידה מחיר הקוטג' והגבינה

1.7.2013 / 12:12

מחיר הקוטג' יירד ב-4.2% ל-5.95 שקלים לגביע - גבוה ב-5 אגורות בלבד מהמחיר אותו קבעה תנובה לאחר פרוץ מחאת קיץ 2011

בעקבות הורדת מחיר המטרה של החלב היום (ב') הודיעה חברת תנובה על הוזלת הקוטג' והגבינה הלבנה.

מחיר הקוטג' יירד ב-4.2% ל-5.95 שקלים לגביע - גבוה ב-5 אגורות בלבד מהמחיר אותו קבעה תנובה לאחר פרוץ מחאת קיץ 2011 (אם כי יש לציין כי המע"מ עלה מאז). מחיר הגבינה הלבנה יירד ב-2.5% ל-6.5 שקלים ל-250 גרם. המחירים החדשים ייכנסו לתוקף מחר.

היום ירד מחיר המטרה של החלב ב-9.73 שקלים. מדובר במחיר בו מוכרים הרפתנים את החלב למחלבות. ההורדה היום היא חלק מהפחתה כוללת של 25.5 אגורות עד שנת 2016.

על אף שהוזלת הקוטג' והגבינה היא תוצאה ישירה של הורדת מחיר המטרה של החלב (אותה ספגו הרפתנים), אריק שור, מנכ"ל תנובה, מסר בהודעה לתקשורת כי "התחייבנו להיות קשובים לצרכן ולהתנהל ברגישות במוצרינו הבסיסיים ועל כן קיבלנו החלטה להוריד את המחירים שלנו לקמעונאים וכן להמליץ על הורדת המחירים המומלצים של הקוטג' והגבינה הלבנה לצרכן, שהינן מוצרי יסוד ונמצאים בכל בית בישראל".

שור הוסיף כי "אנחנו בוחנים באופן קבוע את המחירים שלנו במטרה לעדכן אותם בהמשך להתפתחויות במשק ולמגמות של עלויות כלל חומרי הגלם ועלויות הייצור ובתוכם מחיר המטרה. הורדת מחיר המטרה בשיעור ניכר מאפשרת לנו לבצע הורדה במחירינו וכן במחירים המומלצים על ידי תנובה של מוצרי בסיס אלו לטובת הצרכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully