וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני נוה מוותר על חלק מ"מצנח הזהב" בכלל ביטוח

רון שטיין

9.7.2013 / 16:03

נוה פועל לנטרול התנגדויות - לא יהיה זכאי למלוא דמי ההסתגלות בהיקף 6 משכורות ובהיקך מיליון שקל שאושרו לו בדירקטוריון אם יסיים את תפקידו במהלך השנה הראשונה לכהונתו

למרות שחברת הייעוץ אנטרופי המליצה אתמול לגופים המוסדיים המחזיקים במניות כלל ביטוח לאשר את תנאי העסקתו של דני נוה כיו"ר החברה, ל"גלובס" נודע כי נוה פועל לנטרול התנגדויות הקיימות עדיין בקרב בעלי מניות בחברה. זאת באמצעות ויתור על חלק מתנאי הפרישה שלו כך שלא יהיה זכאי למלוא דמי ההסתגלות שאושרו לו בדירקטוריון כלל ביטוח במידה ויסיים את תפקידו במהלך השנה הראשונה לכהונתו. הצבעת בעלי המניות על תנאי העסקתו של נוה מתוכננת לשבוע הבא.

במסגרת תנאי העסקתו של נוה, נקבע כי נוסף על תקופת הודעה מוקדמת בת 3 חודשים הוא יקבל דמי הסתגלות בגובה 6 משכורות. מדובר ב"מצנח זהב" בהיקף של מיליון שקל לפחות, שעורר ביקורת על רקע העברת השליטה הצפויה בכלל ביטוח (5,920 -0.02%) (המשתייכת לקבוצת אי.די.בי) שעלולה להפוך את הקדנציה של נוה בחברה לקצרה במיוחד.

כעת מציע נוה כי אם יסיים את כהונתו בשל מהלך מכירת השליטה בכלל ביטוח בשלושת החודשים הקרובים, הוא יהיה זכאי לדמי הסתגלות של חודש אחד בלבד. אם זה יקרה לאחר מכן ועד לתום שנה לכהונתו הוא יהיה זכאי לדמי הסתגלות של 3 חודשים. רק לאחר שנה לפחות בתפקיד הוא יהיה זכאי למענק פרישה של 6 חודשים.

בניגוד לתנאים שניתנו על ידי החברה לבכירים בה, נוה לא יהיה זכאי לדמי הסתגלות אם יתפטר למשך כשנתיים (הבכירים בחברה רשאים לקבל דמי הסתגלות במקרה של התפטרות לאחר החלפת שליטה בחברה).

מלבד מצנח הזהב מבקשת כלל ביטוח לאשר לנוה, שכבר נכנס לתפקיד היו"ר, שכר חודשי של 110 אלף שקל, מענק ואופציות בעלות שנתית של עד 4.3 מיליון שקל.

נוה צוטט כאומר לאחרונה כי "אני משוכנע שאשמש כיו"ר החברה לתקופה ארוכה גם אם השליטה בכלל ביטוח או חלק ממנה תימכר, אבל אני קשוב היטב לביקורת הציבורית ולכן הודעתי על קיצור תקופת הפרישה לה אהיה זכאי אם החברה תימכר בשנה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully