וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: קונדואיט ופריון מתכננות מיזוג הפוך

10.7.2013 / 8:15

על פי הערכות היום בשוק, קונדואיט בדרך לרכוש את פריון. קונדואיט הפרטית והגדולה יותר תתמזג לתוך פריון הציבורית, בפרמיה על מחיר השוק של פריון שעמד על 146 מיליון דולר

האם נרקם בימים אלה מיזוג אינטרנט ישראלי גדול? על פי הערכות היום (ד') בשוק, קונדואיט בדרך לרכוש את פריון (4,127), הנסחרת בבורסה הישראלית וכן בוול סטריט. עוד מעריכים כי החברות מתכננות מיזוג הפוך, כלומר קונדואיט הפרטית והגדולה יותר תתמזג לתוך פריון הציבורית, בפרמיה על מחיר השוק של פריון שעמד נכון לאתמול, בנעילת המסחר בניו יורק, על 146 מיליון דולר.

נציין כי באמצע מאי סיכמה פריון את הרבעון הראשון של 2013 עם זינוק של 145% בהכנסות לשיא של 27.6 מיליון דולר. הצמיחה המואצת מהווה תוצאה של מגמות חיוביות בכל אפיקי ההכנסות של החברה, במיוחד בהכנסות מחיפוש שעלו ב-266% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2012. הצמיחה הנרחבת בהכנסות מחיפוש נבעה בעיקר כתוצאה מהרכישה של SweetPacks בנובמבר 2012 וכן מצמיחה אורגנית חזקה.

פריון הגדילה את השקעתה ברכישת לקוחות ברבעון לשיא של 11.4 מליון דולר, יותר מפי ארבע מההשקעה של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה ברכישת הלקוחות התאפשרה על ידי חיזוק פעילויות השיווק ושיפור במערכות התומכות של החברה. בשורה התחתונה, הרווח הנקי של פריון זינק ב-166% ל-5.8 מיליון דולר.

בפריון סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully