וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהפוך את ישראל לאומת מכוניות חשמליות"

אהוד כהנים, פורבס

10.7.2013 / 16:45

ראש קבוצת סאנרייז שרכשה את בטר פלייס מבטיח בראיון לפורבס כי תחנות הטעינה תשמשנה כל כלי רכב חשמלי בעולם. "ישראל היא המדינה היחידה שיש לה רשת מוכנה כזו"

עברנו כבר את תקופת המונופול. תחנות הטעינה שלנו יהוו מקור לשימוש חופשי עבור כל רכב חשמלי בעולם" - כך אומר היום ראש קבוצת סאנרייז הפועלת בשוק האנרגיה הנקייה בעולם, יוסף אברמוביץ', בראיון מיוחד לאתר פורבס ישראל.

לאתר פורבס ישראל

"אנו מודים לשופט ולמפרקים על העבודה המקצועית ועל האמון שנתנו בנו להגשים את החלום הירוק", אמר אברמוביץ' לאחר שבצהריים הושלמה העברת פעילות החברה והקניין הרוחני שלה לקבוצה בראשותו, בשיתוף העמותה לרכב חשמלי. "בטר פלייס השקיעה המון זמן כסף בתשתית שפועלת מצוין, כך שאנחנו לא צריכים להשקיע אלא רק להפעיל את התחנות ולהפוך אותן לנכס לאומי".

ואיך הוא מתכוון לעשות את זה? פשוט מאוד: "החזון שלנו הוא רווחי - התחנות יהיו פתוחות לכל רכב חשמלי. ישראל היא המדינה היחידה שיש לה רשת מוכנה כזו. אנחנו נעשה את זה למען השם הטוב של ישראל בעולם".

"הפלטפורמה תשמש כל רכב חשמלי בעולם" מבטיח אברמוביץ' ורומז לשיתוף פעולה עתידי עם חברות אחרות. "בנו כאן נכס לאומי שיש לנו הכבוד להפעיל אותו. אנחנו רוצים להגשים את החלום ולהיות מספר אחת".

האם דיברת עם אלון מאסק, הבעלים של טסלה מוטורס, או עם חברות אחרות?

"אסור לי לדבר על זה", צוחק אברמוביץ', "אבל אלה יהיו יחסי win-win". אברמוביץ' אינו מוכן להתייחס גם לחלוקה בין הקבוצה לבין העמותה לנהיגה חשמלית, אולם אינו מהסס להצהיר: "ישראל חוזרת להיות אומת סטארט-אפ, ואומת רכבים חשמליים. זה כבוד גדול להגשים את החלום הירוק".

  • עוד באותו נושא:
  • בטר פלייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully