וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג: מי הסלב הכי רווחי בעולם?

פורבס

11.7.2013 / 8:37

כמה כסף הרוויח השנה שפילברג? מי הסופרת הרווחית ביותר? וכמה הכניסה ליידי גאגא? פורבס מדרג את עשרת הסלבריטאים הכי רווחיים של השנה

10. ליידי גאגא

ליידי גאגא מגיעה לסטמפורד פלאזה, אוקלנד, ניו זילנד, 5 יוני 2012. GettyImages
ליידי גאגא מגיעה לסטמפורד פלאזה, אוקלנד, ניו זילנד, 5 יוני 2012/GettyImages

שכר: 80 מיליון דולר.

הזמרת הפופולרית הייתה מרוויחה הרבה יותר ומגיעה למקום גבוה בהרבה בדירוג, אלמלא הייתה נפצעת בירכיה במהלך סיבוב ההופעות האחרון שלה. הטור האחרון גרף 168 מיליון ברחבי העולם, נכון לינואר 2013 ואם הייתה גאגא ממשיכה אותו עד הסוף היא הייתה יכולה להרוויח כ-200 מיליון דולר. גאגא מדורגת במקום ה-2 ברשימת הסלבריטאים המשפיעים של פורבס, בעיקר בשל נוכחותה במדיה החברתית. עם כ-38 מיליון עוקבים בטוויטר ו-58 בפייסבוק, גאגא שומרת על מקום בצמרת גם כאשר איננה מרבה להופיע.

לאתר פורבס ישראל

9. ג'רי ברוקהיימר

ג'רי ברוקהיימר. GettyImages
ג'רי ברוקהיימר/GettyImages

שכר: 80 מיליון דולר

האימפריה הקולנועית של מפיק העל האמריקאי כוללת את סדרת סרטי "שודדי הקאריביים" שגרפה 3.7 מיליארד דולר ברחבי העולם. בנוסף, ברוקהיימר שולט גם במסך הקטן עם סדרות מצליחות כמו CSI לדורותיה וכן להיט הריאליטי "המירוץ למיליון". בימים אלה ברוקהיימר עובד על שחזור הצלחת הסרט "אהבה בשחקים" בגירסה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

8. מייקל ביי

מייקל ביי. AP
מייקל ביי/AP

שכר: 82 מיליון דולר

בסרטו החדש Pain & Gain שאמור לצאת לאקרנים בחודש אוגוסט מנסה במאי סרטי הפעולה מייקל ביי להוכיח שהוא יכול לעשות גם דברים מרגשים ולא רק פיצוצים ויריות. בסרט המבוסס על סיפור אמיתי, משחקים מארק וולברג ודה רוק זוג ספורטאים שהפכו לנוכלים. בדומה למנטור שלו, ג'רי ברוקהיימר, גם ביי מרחיב את עסקיו למסך הקטן עם סדרה חדשה הממשיכה את עלילת הסרט "אי המטמון".

7. גלן בק

גלן בק. Evan Agostini, AP
גלן בק/AP, Evan Agostini

שכר: 90 מיליון דולר

מגיש הטלוויזיה והרדיו האמריקאי השנוי במחלוקת ידוע כרפובליקני ותומך נלהב של מדינת ישראל. באתר האינטרנט שלו הלייז בק מציג את דעותיו הקיצוניות בסרטוני וידיאו. האתר גובה ממנויו 100 דולר בשנה עבור שידוריו. בזכות נוכחותו ברשת, ספריו רבי המכר וכן בתוכנית רדיו פופולרית הגיע בק גם למקום ה-34 בדירוג הסבריטאים המשפיעים של השנה.

6. ג'יימס פטרסון

שכר: 91 מיליון דולר

ספרי המתח של פטרסון הגיעו לראש רשימת רבי המכר האלקטרוניים בארה"ב. פטרסון אחראי על אחת מדמויות המתח הפופולריות ביותר, הבלש הפרטי אלכס קרוס, שכיכב גם בסרט קולנוע על שמו. לאחרונה הוציא פטרסון גם כמה ספרי מתח ומדע בדיוני לילדים ונוער, כמה מהם תורגמו גם לעברית, ביניהם: "מכשפה וקוסם" שיצא לאור השנה.

5. סיימון קאוול

סיימון קאוול. Rene Macura AP, AP
סיימון קאוול/AP, Rene Macura AP

שכר: 95 מיליון דולר

מאז שעזב את הריאליטי אמריקן איידול, גברה הפופולריות שלסיימון קאוול בארה"ב. בנוסף לתפקידו כשופט באקס פקטור האמריקאי, קאוול עושה חיל גם מאחורי הקלעים. פורמט הטלוויזיה שפיתח "יש כשרון" נחשב לגדול ביותר בעולם. בנוסף, קאוול אחראי לכמה מהרכבי המוסיקה הפופולריים בעולם, ביניהם להקת הבנים הבריטית וואן דירקשן שיצאה מהגירסה הבריטית של אקס פקטור.

4. אי. אל. ג'יימס

שכר: 95 מיליון דולר

הטרילוגיה "חמישים גוונים של אפור" הפכה ללהיט ברחבי העולם ומכרה 70 מיליון עותקים ברחבי העולם. ג'יימס, שהביאה את התענוג האסור למיליוני נשים על הגלובוס. הספר הראשון בסדרה יזכה בקרוב לגירסה קולנועית בבימויה של סאם טיילור ג'ונסון שאחראית על הדרמה המגוללת את חייו של הזמר המנוח ג'ון לנון בצעירותו.

3. הווארד סטרן

הווארד סטרן. AP
הווארד סטרן/AP

שכר: 95 מיליון דולר

למרות שהפסיד השנה בתביעה משפטית נגד חברת הרדיו סיריוס, סטרן עדיין מרוויח מיליונים בזכות אישיותו התוססת. בתור שופט בתוכנית "אמריקה גוט טלנט" מרוויח סטרן כ-15 מיליון דולר ואת השאר הוא מכניס מעבודתו כמגיש ומפיק תוכנית רדיו פופולרית בתחנת סיריוס XM.

2. סטיבן שפילברג

סטיבן שפילברג. mark j. terrill, AP
סטיבן שפילברג/AP, mark j. terrill

שכר: 100 מיליון דולר

הצלחתו של הסרט "לינקולן" הוכיחה שוב מדוע שפילברג הוא הבמאי החשוב ביותר בהווליווד. הסרט גרף 275 מיליון דולר ברחבי העולם וכמה מעומדויות לאוסקר. בנוסף, אולפני דרימוורקס של שפילברג ממשיכים לנסות לכבוש את לב הצופים במסך הקטן, זאת חרף הכישלון של הסדרה "סמאש" שבוטלה לאחרונה.

1. מדונה

מדונה. Gareth Cattermole, GettyImages
מדונה/GettyImages, Gareth Cattermole

שכר: 125 מיליון דולר

הבחורה החומרנית הנצחית ממשיכה להוביל את רשימת הסלבריטאים המרוויחים גם בגיל 55. את מרבית כספה עשתה מדונה בסיבוב ההופעות של האלבום MDNA. בנוסף לקריירה המוסיקלית, גם ליין האופנה של מדונה נחשב מצליח בעיקר בקרב נערות צעירות בארה"ב ובחרבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully