וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: שלמי 4,300 שקל במקום 762 שקל

אפרת אהרוני

11.7.2013 / 15:00

ר' קיבלה דרישה לתשלום אגרת טלוויזיה ל-7 שנים, למרות שהיא מחזיקה במקלט טלוויזיה רק בשנתיים האחרונות. נציגת רשות השידור הבטיחה "אל תדאגי. הכול יהיה בסדר". איך נגמר?

רשות השידור ובאי-כוחה ממשיכים לנפק סיפורים מקוממים בכל הנוגע לאופן הגבייה וההתנהלות מול האזרח הקטן. הפעם מדובר בסיפורה של ר', אם חד-הורית מהדרום, שלפתחה התקבלה דרישת תשלום בסך 4,300 שקל עבור אגרת טלוויזיה למשך 7 שנים - זאת למרות שהיא מחזיקה במקלט טלוויזיה רק בשנתיים האחרונות, לגביהן לא הכחישה את קיום החוב.

ברשות השידור לא שעו לטענותיה בעניין, ודאי לא במשרד עו"ד סנדרוביץ-רינקוב ושות', שאמון על הגבייה-ויהי-מה - והיא פנתה לעורך דין בכוונה להגיע להסדר תשלום עבור התקופה המדוברת בלבד.

בתום תכתובות חסרות מענה וחילופי דברים קשים עם נציגי המשרד, הוציא עורך הדין של הלקוחה מכתב המפרט את תקופת החזקת מקלט הטלוויזיה - והמחאה בסכום של 762.13 שקל, תשלום מדויק עבור אגרת טלוויזיה בפרק הזמן הזה.

אלא שאז התקשרה, על-פי הטענות, נציגת המשרד לר' והסבירה לטענתה כי המשרד אכן יסכים לקבל את הסכום המדובר, אולם טכנית הם אינם יכולים לגבות המחאה אלא רק באמצעות כרטיס אשראי.

ר', שכבר הספיקה לנשום לרווחה, מסרה את פרטי האשראי שלה רק לאחר שהובטח לה כי ייגבה ממנו סכום זהה, והנציגה הבטיחה: "אל תדאגי. הכול יהיה בסדר. ראי את העניין כסגור".

אלא שבבוקר למחרת גילתה ר' לתדהמתה כי הסכום הנגבה הוא 4,337 שקל - סך התשלום עבור 7 שנים בתוספת דמי טיפול של המשרד. במשרד עורכי הדין כבר לא ענו לפניותיה, על אף הודעות חוזרות ונשנות.

בסמוך לפניית "גלובס" לקבלת תגובה בעניין, קיבלה ר' הודעה כי העסקה תבוטל. בתגובתו הרשמית של יוסי שניר, מנכ"ל משרד עורכי הדין, נטען כי זאת - כלל בלי קשר לפניית התקשורת ולפני שידע עליה: "למרות עמדתה של נציגת משרדנו כי הסיכום הטלפוני עם החייבת היה במפורש על סילוק החוב במלואו", נמסר, "הרי שבהתאם לנוהלי המשרד החליט מנכ"ל המשרד להורות לרשות השידור לבטל את חיוב האשראי לאלתר ולהשיב את סכום הגבייה במלואו לחייבת, בד-בבד לעיכוב הליכים למשך 7 ימים על מנת לתת לה שהות להמציא מסמכים המאששים את טענותיה לגבי גובה החוב. הסיכום נעשה לשביעות-רצון החייבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully