וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: נשקיע כחצי מיליארד שקל בפיתוח הנגב

בישיבת הממשלה דנו השרים באישור תכנית לפיתוח הנגב בדגש על פיתוח תעוסקה והיי טק. נתניהו: "הנגב, במיוחד באר שבע, הופך למרכז חשוב של היי-טק"

"התוכנית הזאת שאנחנו מגישים היום לפיתוח הנגב כרוכה בהשקעה נוספת של חמש מאות מיליון שקל, וההשקעה היא בכל התחומים המרכזיים של החיים בנגב", כך אמר היום (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה בה דנו השרים על אישור התכנית. "המטרה היא להעלות את איכות החיים. התכנית מתרכזת בתעסוקה, בדגש על היי-טק. הנגב, במיוחד באר שבע, הופך במהירות להיות מרכז חשוב של היי-טק במדינת ישראל", אמר נתניהו.

לדבריו, "התוכנית עוסקת בפיתוח כלכלי, בחיזוק רשויות, בפתרונות דיור. היא חובקת את כל היישובים המרכזיים בנגב – את באר שבע, את דימונה, את ירוחם, את ערד, את אופקים, את המועצה האזורית מרחבים. היא גם מפתחת את באר שבע כמרכז סייבר". נתניהו הוסיף כי "בשיתוף מטה הסייבר הלאומי אנחנו עושים פרויקטים משותפים שם סביב פארק ההיי-טק בנושא של סייבר, וזה גם סימן לעתיד, ועתיד טוב לבאר שבע וליישובי הנגב כולו".

השר סילבן שלום התייחס גם הוא לתכנית. "היום זה יום מרגש במיוחד עבורי, כאיש הנגב, כשר לפיתוח הנגב והגליל, כאשר אנחנו באים היום עם המענה האזרחי למעבר צה"ל דרומה". לדבריו, "משרד הביטחון עושה את הכול כדי להעביר את בסיסי צה"ל. בשבוע שעבר חנכו את אתר התקשוב, אבל אנחנו צריכים לתת גם את המענה האזרחי, והממשלה הזאת בראשותך, אדוני, הבינה שבלי לתת מענה אזרחי נכון לאותם אלה שהם פוטנציאל לעבור - לא יהיה אפשר להעביר אותם לגור בנגב. אנחנו מקווים שאותם אלפי אנשי קבע שיגיעו עם משפחותיהם, ימצאו בנגב את הבית, וכדי לאפשר להם לעשות זאת הקמנו מרכז אחד שנקרא One Stop Shop - שבמקום אחד הם יכולים לקבל את כל המידע הנדרש עבורם למקום תעסוקה עבור בן/ בת הזוג, לחינוך לילדים, לאפשרויות לדיור ולאפשרויות התשתיות, התרבות, הפנאי, ואנחנו מלווים כל אחד מאלה שפונים עד הרגע שהוא משתקע באזור הנגב וגבולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully