וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: יובל שפונגין חתם במונס

אחרי הפיצוץ בשבוע שעבר, המגן סגר את תנאיו לשלוש שנים ועשוי ליטול חלק במשחק אימון. יצטרף בקבוצה לארבייטמן

מגן נבחרת ישראל יובל שפונגין חתם היום (שני) במונס הבלגית והפך לישראלי השני בקבוצה. כבר בסוף השבוע הגיע המגן לסיכום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה וכעת חתם באמצעות סוכנו רונן קצב. שפונגין אף עשוי ליטול חלק במשחק האימון של מונס נגד אמיין בשעות הערב.

כזכור, המגעים בין הצדדים נמשכו זמן רב ובשבוע שעבר שפונגין המריא לבלגיה על מנת לסיים את המשא ומתן. בבלגיה דווח שלמרות הסיכום המגן העלה דרישות כספיות חדשות במעמד החתימה ולכן העסקה פוצצה. טענה שאגב הוכחשה על ידי סוכנו של השחקן גלעד קצב. אלא ששני הצדדים לא היו מוכנים לוותר ולאחר שחודשו השיחות, הגיעו לסיכום מחודש.

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה. GettyImages
מקפריסין לבלגיה. שפונגין/GettyImages

שפונגין, 26, שיחק בשלוש השנים האחרונות באומוניה ניקוסיה הקפריסאית ורשם 72 הופעות ליגה. הוא סיים את חוזהו וחופשי להצטרף ללא תמורה לכל קבוצה. למרות שהשחקן קיבל מקבוצת נעוריו, מכבי תל אביב, הוא הביע את רצונו למצות קודם כל את המאמצים בחיפוש אחר קבוצה באירופה.

המגן יצטרף במונס לחלוץ שלומי ארבייטמן שחתם בקבוצה לשלוש שנים אחרי שנרכש מגנט. יחד איתו, מספר הישראלים בבלגיה עומד כעת על שבעה: גיא לוזון ודודו ביטון (סטנדרד ליאז'), שלומי ארבייטמן (מונס), חנן ממן ורמי גרשון (בוורן) וליאור רפאלוב (קלאב ברוז'). הליגה הבלגית תיפתח בסוף השבוע הבא ומונס תארח את סרקל ברוז' במחזור הפתיחה.

עדכון ראשון: 10:02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully