וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך מיתוגי חדש לפאנטה

הכירו את הפרנקוס - הדמויות המצויירות שילוו את המהלך המיתוגי החדש שמשיקה קוקה-קולה למשקה "פאנטה". הפרנקוז מתמודדים עם קשיי היום יום כאשר הפאנטה מלווה אותם בכל מצב

קוקה-קולה ישראל משיקה מהלך חדש למותג "פאנטה" תחת הסלוגן ""Want a Fanta?". במסגרתו המהלך יושקו סרטוני אנימציה בקונספט הומוריסטי לבני נוער, סביב דמויות מצוירות
"The Franco's" ("הפרנקו'ס").

בני הנוער יוכלו לצפות בדמויות המצוירות בסדרת סרטונים בטלוויזיה ובקולנוע, באינטרנט ובאמצעות אפליקציה סלולרית. הסרטונים יעבירו בצורה הומוריסטית את המסר: כשבוחרים בפאנטה, מכניסים לסיטואציה מימד של כיף כתום וצחוק.

עלילת סרטוני האנימציה תסבנה סביב משפחה של דמויות מצוירות, הפרנקו'ס. הנער המתבגר פרנקו וחבריו מנסים לשרוד את קשיי היום-יום: אהבות נכזבות, בני משפחה מעצבנים, רגעים מביכים ועוד, כאשר משקה "פאנטה" מלווה אותם בכל מצב ועוזר להם להיחלץ מרגעים קשים ו/או מביכים, ותמיד מביא טוויסט משעשע.

בשבועות הקרובים תושק אפליקציה מיוחדת בה ניתן יהיה להקליט גרסא מצחיקה לאמרה "Want a Fanta?", כאשר גרסאות הדיבוב המצחיקות ביותר יזכו במיני-מקרר עם מלא פחיות של פאנטה, ואולי אף יזכו לככב בפרסומת של המשקה.

איך הופכים למדובבים של פאנטה:

• נכנסים לאפליקציה "Want a Fanta"

• בוחרים סרטון לדיבוב

• מקליטים גרסא מצחיקה למשפט "Want a Fanta?" עם אפקטים מגניבים

• מצרפים את ההקלטה לסרטון

• צופים בסרטון המלא עם הדיבוב המקורי - אם יצא מצחיק ומקורי, שולחים אותו לתחרות (באמצעות טופס הרשמה חד פעמי) ואם לא, מנסים להקליט מחדש

ואלו הדמויות:

פרנקו, הבן הבכור ונער מתבגר טיפוסי שכל מה שמעניין אותו זה "פאן", צחוקים, סלולאר ופאנטה.

פיפה, האחות הקטנה שמהווה קורבן להצקותיו הבלתי פוסקות של פרנקו. אחות קטנה ומעצבנת, סופגת את הכל בשקט אבל ברור לכולם שהנקמה בוא תבוא.

מיה, האהובה הבלתי מושגת של פרנקו. נערה בעלת יופי מחוספס ואישיות מרתקת. היא ממש לא מלכת הכיתה, להיפך, היא היפסטרית, בוגרת מאד, עם דעה מגובשת על החיים.

  • עוד באותו נושא:
  • פאנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully