וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורגר ב-5,000 דולר: המנות שיעשו חור בכיס

אלכס סקוג'ונג, פורבס

18.7.2013 / 11:22

חביתות שעולות אלפי דולרים וקאפקייקים מצופים זהב - לא מנות שתמצאו בכל מסעדה. קבלו את המנות שצריך לעבוד חודשים כדי להרשות לעצמכםל

על תענוגות החיך לא ניתן לשים תג מחיר. אולם, יהיה זה שקר לומר שלא כיף לנסות למתוח את גבולות התקציב כדי להנות ממעדנים נדירים ואקסקלוסיביים. מדריך התיירות של פורבס חיפש ומצא את חמשת המנות היוקרתיות והמסקרנות ביותר שכל משוגעי האוכל חייבים לנסות הקיץ.


לאתר פורבס ישראל

1. פריטטת לובסטר ב"זיליון" דולר - מסעדת נורמה, ניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם ארוחת הבוקר היא אכן החשובה ביותר, אין ספק שמנה שחוגגת את מהותה, שווה הרבה כסף. במסעדת נורמה שבמלון לה פארקר מרידיאן בניו יורק לקחו את ההגדרה של פריטטה הכי רחוק שאפשר. בנוסף ל-6 ביצים, גבינות ועירית, לבה של המנה הוא ללא ספק שכבת הקוויאר הענקית והלובסטר השלם המבושל שבתוכה. מחירה של המנה הוא 1,000 דולר - אמנם לא "זיליון" כפי שמבטיח שמה, אך זה לא עוצר את הצוות בנורמה לרשום בתפריט "נראה אתכם מעיזים".

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

2. נקניקיית דרגון - מסעדת דוגידוג, ונקובר

אחד המאכלים הפופולריים ביותר בארה"ב, בייחוד בחודשי הקיץ הוא הנקניקייה. אולם, דווקא בקנדה תמצאו את הנקניקייה היוקרתית ביותר. במסעדת דוגידוג לוקחים את מאכל הרחוב המפורסם לרמה אחרת ומכניסים לגוש הבשר המשובח (בקר קובי) שלהם קמצוץ של רמי מרטן, לובסטר ורוטב פיקנטי סודי המהווה את החותם המיוחד של המקום. מחיר התענוג הוא 100 דולר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

3. פלור בורגר 5000 - מסעדת פלור, לאס וגאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באופן עקרוני, החלק היוקרתי ביותר במנת ההמבורגר של מסעדת פלור הוא היין שמתלווה אליה. בקבוק של שאטו פטרוס מבציר 1995 שמחירו 2,000 דולר. אולם, גם לקציצת הבקר המשובחת של המסעדה יש את היתרונות שלה. לבקר הטחון מוסיפים בפלור גם כבד אווז, רוטר כמהין וגרידת פטריות כמהין שחורות, הכל מוכנס בעדינות לתוך לחמניית בריוש כמהין. בעוד שאת ההמבורגר תוכלו לבלוס להנאתכם, על מנת ליהנות מהיין תזדקקו לכוס מזכוכית אינ'צנ'דור ממילאנו, אותה תקבלו במתנה בסוף הארוחה. מחיר המנה: 5,000 דולר.

4. פיצה עם פטריות כמהין לבנות וזהב - מסעדת מרגו, מלטה

אם תגיעו למלטה בעונת הכמהין (אוקטובר עד מאי) תוכלו להנות ממנת פיצה נפוליטנה אותנטית עם גרידת פטריות כמהין לבנות, שהוטסו למסעדת מרגו במיוחד מאיטליה. בנוסף, מעל גבינת המוצרלה הטרייה תמצאו טיפטופי זהב נוזלי 24 קארט. מחיר המנה מותאם לתעריף הכמהין בשוק. נכון לעכשיו ניתן להנות ממנה ב-2,350 דולר.

5. דקדנס ד'אור - מסעדת סוויט סרנדר, לאס וגאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל משוגע אמיתי לאוכל יודע שאי אפשר לסיים ארוחה טובה בלי קינוח. אמנם עבור רוב האנשים קוביית שוקולד פשוטה מספיקה כדי לספק את הדחף למשהו מתוק, אך במסעדת סוויט סרנדר במלון הפלאצו בלאס וגאס מציעים פתרון יוקרתי ואקסקלוסיבי הרבה יותר. מנת הדקדנטס ד'אור היא למעשה קאפקייק מצופה זהב בכלי העשוי מפולי קקאו מיוחדים. בסיס הקאפקייק עשוי שוקולד משובח ועליו מוזלף רוטב וניל וזהב עם נגיעות של קוניאק רמי מרטן. את הקאפקייק מכסה כיפה עשויה מזכוכית סוכר, גם היא מצופה בזהב. עבור התענוג המתוק תשלמו 750 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully