וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבילון תשקיע כ-5.5 מיליון שקל בסומוטו

קובי ישעיהו

21.7.2013 / 9:18

במקביל, נחתם בין החברות הסכם מסחרי לתקופה של שלוש שנים במסגרתו התחייבה סומוטו להציע למשתמשיה את מוצרי בבילון ב-50% מההתקנות לפחות, על פי מנגנון תמחיר שנקבע בהסכם

חברת האינטרנט בבילון ממשיכה לבצע השקעות בחברות אחרות. הבוקר (א') דיווחה בבילון (2,250) כי הנהלת החברה החליטה להשקיע בחברת סומוטו לימיטד.

בבילון תקבל כ-5.5% ממניות סומוטו בתמורה להשקעה של כ-5.5 מיליון שקל במזומן. במקביל, נחתם בין החברות הסכם מסחרי לתקופה של שלוש שנים במסגרתו התחייבה סומוטו להציע למשתמשיה את מוצרי בבילון ב-50% מההתקנות לפחות, על פי מנגנון תמחיר שנקבע בהסכם.

סומוטו הנה חברה הרשומה באיי הבתולה הבריטיים הנמצאת בתהליך הנפקה בבורסה בתל אביב (פרסמה טיוטת תשקיף לפני כשבועיים). סומוטו עוסקת במתן שירותי הפצה של תוכנות ממומנות באמצעות מערכת התקנה חכמה.

בבבילון מציינים כי "בשלב זה החברה אינה יכולה להעריך את השפעת ההסכם המסחרי על תוצאותיה הכספיות".

לפני כחודש וחצי דיווחה בבילון על רכישת 100% ממניות הסטארט-אפ הישראלי Woolik בתמורה ל-8 מיליון שקל במניות ובמזומן. עובדי ווליק ישולבו בבבילון, ומנכ"ל החברה עידו שר סבר ימונה למנהל בכיר בבבילון. חברת ווליק עוסקת בפיתוח פתרונות ייחודיים בתחום החיפוש באינטרנט, המאפשרים התאמה אישית של דף החיפוש ומשפרים את ערך הלקוח וחוויית המשתמש.

  • עוד באותו נושא:
  • בבילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully