וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי סלקום הפגינו מול ביתו של המנכ"ל ניר שטרן

גד פרץ

28.7.2013 / 13:44

עובדי סלקום מחריפים את המאבק בהנהלת החברה בעניין התאגדות העובדים. "נדמה שההנהלה שכחה שהעובדים הם מנוע ההצלחה העיקרי האחראי לצמיחתה של החברה"

עובדי סלקום מחריפים את המאבק בהנהלת החברה בעניין התאגדות העובדים, וכמו שעשו בזמנו עובדי פלאפון, גם הם מתחילים היום בהפגנות מול ביתו של מנכ"ל החברה ניר שטרן ביהוד. עשרות מעובדי החברה הגיעו הבוקר לשכונת מגוריו של שטרן וקראו לו להכיר בוועד העובדים.

העובדים הניפו שלטים וקראו לשטרן לצאת מביתו, לשוחח איתם ולפתוח עמם בשיחות על הסכם קיבוצי שיטיב עם עובדי החברה. "ניר שטרן מעדיף אותנו שקטים, כנועים וצייתנים בשעה שהוא ממסמס את התארגנות העובדים", אמר אחד המפגינים. "אבל לעובדים יש תכניות אחרות - וקולם עוד יישמע - על אפה ועל חמתה של ההנהלה".

בין נציגות העובדים לבין ההנהלה פרץ ויכוח לאחר שהעובדים טענו שהגישו כ-400 טפסים מעל הנחוץ ליציגות, והם לא מקבלים את סירוב ההנהלה להכיר בוועד. הם הודיעו שימשיכו גם השבוע בהסלמת צעדי המחאה כנגד הנהלת החברה.

מיה יניב, יו"ר ועד עובדי סלקום-נטוויז'ן, מסרה הבוקר: "אנחנו לא ניתן להנהלה ולעומד בראשה להתעלם מאלפי העובדים המשוועים לשיפור התנאים שלהם. נדמה שהם שכחו שהעובדים הם מנוע ההצלחה העיקרי האחראי לצמיחתה של החברה. זוהי קריאת השכמה לניר שטרן שהוועד כאן בכדי להישאר. הוא לא רק האינטרס של העובדים - אלא של החברה כולה".

טרם התקבלה תגובת סלקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully