וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בוול סטריט נסגר בירידות קלות; פריגו צנחה 6.7%

משה גולן

29.7.2013 / 23:31

פריגו הודיעה כי בכוונתה לרכוש את ELAN תמורת 18.6 מיליארד דולר. מאקרו: נתוני מכירות הבתים בתהליך לחודש יוני. דריכות לקראת הצהרת הריבית של ה'פד' ביום רביעי

יום המסחר בוול סטריט נסגר היום (ב') בירידות שערים קלות, על רקע סנטימנט שלילי בבורסות אסיה ולמרות עליות שנרשמו באירופה. בהמשך השבוע ישפיעו נתוני מאקרו ודוחות כספיים על המסחר.

מדד ה-S&P 500 נסחר בתנודתיות בשבוע החולף וסיכם את השבוע בירידות קלות של פחות מ-0.1%. אולם, מתחילת השנה המדד הוסיף לערכו יותר מ-18%, בעיקר בשל העובדה שהבנקים המרכזיים תמכו בהמשך התוכניות להקלה כמותית.

עיני המשקיעים שוב נשואות לעבר ועדת השוק הפתוח של ה'פד', שתפרסם את הצהרת הריבית והתחזיות הכלכליות ביום רביעי, בתום פגישה בת יומיים. האם יו"ר ה'פד' שוב ירגיע את השווקים ויצהיר כי הבנק המרכזי ימשיך ברכישות האג"ח? מעבר לכך, השבוע יהיה עמוס בנתונים כלכליים כדוגמת אומדן הצמיחה לרבעון השני, סקר ה-ADP ודוח התעסוקה.

בזירת המאקרו במקומית התפרסמו ב-(17:00) נתוני מכירות הבתים בהמתנה לחודש יוני. הנתון רשם ירידה של 0.4% לעומת צפי לירידה של 1.1%, לאחר עלייה של 6.7% בחודש הקודם.

עונת הדוחות לרבעון השני נמצאת בעיצומה. 260 חברות הנסחרות במדד ה-S&P 500 דיווחו עד כה, כאשר מרביתן הציגו שיפור מהותי בשורת ההכנסות. סך הכנסות החברות גדל ב-3.6% (לעומת הרבעון המקביל אשתקד), זאת לעומת קיטון של 0.8% ברבעון שעבר. יתרה מכך, גם בהשוואה לציפיות האנליסטים, 57% מהחברות דיווחו על הכנסות גבוהות מהצפי לעומת 48% מהחברות ברבעון הקודם.

גרף וול סטריט. גלובס
גרף וול סטריט/גלובס

פריגו בדרך ל"מגה-עסקה"

ענקית התרופות פריגו (125.17 -6.75%) הודיעה היום כי בכוונתה לרכוש את חברת הביוטק האירית ELAN תמורת סכום עצום של 8.6 מיליארד דולר.

טבע (39.9 -2.04%) במוקד לאחר שבסוף השבוע בית המשפט הפדרלי לערעורים בארה"ב קבע כי יש לה בלעדיות על הקופקסון רק עד למאי 2014. זאת, שכן בית המשפט קיבל את פסיקתו של בית המשפט המחוזי בניו יורק בנוגע לתוקפם והפרתם של ארבעה פטנטים של קופקסון, תרופת הדגל של טבע לטיפול בטרשת נפוצה, אשר פוקעים במאי 2014.

חברת שירותי הפיננסים CNA דיווחה היום לפני פתיחת המסחר על עלייה ברווח הנקי ברבעון השני, ל-194 מיליון דולר או 72 סנט למניה, לעומת 166 מיליון או 62 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. החברה גם הכריזה על חלוקת דיבידנד רבעוני בהיקף של 20 סנט למניה.

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG (7.78 -4.66%) פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2013. הכנסות החברה ברבעון השני היו ברף העליון של התחזית והסתכמו ב-40.7 מיליון דולר, המשקפות גידול של 3% לעומת הרבעון הקודם וירידה של 8% לעומת הרבעון המקביל. הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-40 אלף דולר, לעומת הפסד תפעולי של 2.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי והרווח המדולל למניה על בסיס GAAP הסתכמו ב-750 אלף דולר ו-3 סנט, לעומת הפסדים של 2.2 מיליון דולר ו-10 סנט ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully