וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוג לעובדי בנק ישראל: המשיכו לעבוד

אדריאן פילוט

4.8.2013 / 10:11

לאור התמשכות תהליך מינוי הנגיד הבא לבנק ישראל כתבה מקרנית פלוג לעובדיה: "חובה על כולנו להמשיך לעשות את עבודתנו כדי להבטיח שבנק ישראל ימשיך למלא את תפקידיו"

ד"ר קרנית פלוג, ממלאת מקום נגיד בנק ישראל, קוראת לעובדי הבנק להמשיך לעבוד כרגיל למרות הסאגה במינוי נגיד חדש לבנק. במכתב ששיגרה לעובדי הבנק היא מצרה על התהליך המסורבל במציאת הנגיד החדש וקוראת לעובדים להתמקד בעבודה השוטפת על מנת שבנק ישראל יתפקד כרגיל.

"מזה תקופה ארוכה שבנק ישראל נמצא בכותרות בכלי התקשורת בעיקר בכל הקשור למינוי הנגיד הבא", כותבת פלוג. "חובה על כולנו להמשיך לעשות את עבודתנו כדי להבטיח שבנק ישראל ימשיך למלא את תפקידיו החשובים כיאות.

"כמוכם, אני מצרה על הימשכות התהליך, אולם אעשה כל מאמץ להתמקד במילוי מקום הנגיד בצורה מלאה ומקצועית על מנת להבטיח את המשך הפעילות המוצלח של הבנק".

פלוג תמשיך לכהן כממלאת מקום הנגיד עד למציאת נגיד קבוע: "בכוונתי להמשיך ולשמש כממלאת מקום הנגיד עד למינוי נגיד חדש וקבוע ולסיום תקופת החפיפה איתו. אוכל למלא את תפקידי כהלכה רק יחד אתכם ובעזרת עבודתכם המסורה, וכמובן בתמיכת ההנהלה, הוועדה המוניטרית והמועצה המינהלית.

"אני מודה לכם על המקצוענות, המסירות, הסבלנות והאחריות שאתם מגלים ובטוחה שכולנו נמשיך לעשות את עבודתנו על הצד הטוב ביותר לטובת הבנק והמשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully