וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של בלכר ניהלה רומן עם דומיניק שטראוס-קאהן

11.8.2013 / 10:46

הכלכלנית פירוסקה נאג'י, אשתו של המועמד לתפקיד נגיד בנק ישראל מריו בלכר הזהירה כבר ב-2008 מפני התנהגותו של יו"ר קרן המטבע הלאומית לשעבר

אשתו של מריו בלכר, אחד המועמדים לתפקיד נגיד בנק ישראל ישראל ומי שנחשב למועמד המועדף על רה"מ נתניהו, הייתה מעורבת בקשר אינטימי עם יו"ר קרן המטבע הבינלאומית לשעבר דומיניק שטראוס-קאהן, ונאלצה לפרוש מתפקידה בקרן בשל כך.

הכלכלנית פירוסקה נאג'י הזהירה כבר ב-2008 מהתנהגותו של שטראוס-קאהן וטענה כי הוא "רדף" אחריה וחיזר באובססיביות. היא הזהירה מהיחס שלו כלפי נשים בקרן המטבע. כזכור, שטראוס-קאהן הואשם באונס חדרנית בבית מלון בניו יורק ונאלץ בשל כך להתפטר מתפקידו, אולם בסופו של דבר התביעה קרסה בשל חוסר אמינותה של המתלוננת.

לפי דיווחים בתקשורת הזרה מהשנים האחרונות, נאג'י שלחה ב-2008 מכתב לחברה חיצונית ששכרה קרן המטבע שתחקור את ההטרדות לכאורה מצד שטראוס-קאהן. במכתב היא ציינה כי הוא "איש עם בעיות" וכי יש בעייתיות בכך שנשים עובדות תחתיו.

היחסיים המיניים בין השניים אירעו ב-2008, כאשר שניהם היו נשואים. ב"ניו יורק טיימס" דווח כי נאג'י טענה כי היא קיימה יחסי מין עם שטראוס-קאהן כיוון שהוא היה ממונה עליה והיא הרגישה מחויבת לו. לפי דיווח ב"גרדיאן" מ-2011, נאג'י טענה כי יחסי המין עם שטראוס-קאהן היו בבחינת "שיקול דעת מוטעה".

  • עוד באותו נושא:
  • מריו בלכר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully