וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשקיע התאילנדי נסוג מעיסקת כלל ביטוח

הלל קורן

14.8.2013 / 10:05

השעון של דנקנר מתקתק: קבוצת ההשקעות CP, שכבר הפקידה 20 מיליון דולר בחשבון נאמנות, נסוגה מכוונתה להיכנס לעסקת הרכישה של כלל ביטוח

הפסקת מסחר הבוקר (ד') במניות אידיבי אחזקות (533 -3.37%) וכלל ביטוח (6,355 -3.13%), וכן באגרות החוב של אחזקות ואידיבי פתוח ברקע דיווח של החברות כי המשקיע התאילנדי, קבוצת ההשקעות CP, לא ישתתף בעסקת רכישת השליטה בכלל ביטוח מידי אידיבי פתוח.

עם זאת, מהדיווח עולה כי המשקיע מהונג קונג, ‏Li Haifeng‏, "ממשיך לבחון אפשרויות לקיים את העסקה ביחד עם קבוצת משקיעים אחרת ובלוחות הזמנים הנוכחיים".

הדיווח הבוקר יצא לאחר שאתמול דווח כי CP, שכבר הפקידה 20 מיליון דולר בחשבון נאמנות, מתכוונת לסגת מכוונתה להיכנס לעסקת כלל ביטוח. בעל השליטה בה, ‏Dhanin Chearavanont‏, ביטל את הגעתה לארץ.

נזכיר כי ביום חמישי הודיע שופט ביהמ"ש המחוזי איתן אורנשטיין כי הוא דוחה, בפעם השנייה ברציפות, את אסיפות הנושים המקדימות באי.די.בי אחזקות בשבוע ל-18 באוגוסט. מדובר על הצבעות במסגרתן יכריעו מחזיקי האג"ח לגבי מתווה הסדר החוב הרצוי מבחינתם בחברה. על פי החלטה אחרת של אורנשטיין, נוחי דנקנר צריך להציג הסכם למכירת כלל ביטוח עד יום חמישי הבא, ה-22 בחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully