וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי שדה דב הפגינו במהלך נאום של לפיד

אורי חודי

14.8.2013 / 12:22

מהומה במהלך טקס חתימת ההסכם לפינוי שדה דב בת"א: עשרות עובדים הפגינו, זרם החשמל הופסק והטקס התקיים באולם צפוף ומחניק. אורי אריאל: "אנחנו בונים בכל מקום"

מהומה במהלך טקס חתימת ההסכם לפינוי שדה דב היום (ד') בת"א. עשרות עובדי המקום הפגינו וקראו קריאות נגד שר האוצר יאיר לפיד בגין הקדמת החתימה על ההסכם לפני שהוחלט באופן סופי מה יעלה בגורלם של העובדים בשדה דב.

במהלך הטקס אירעה גם הפסקת חשמל אך לא ידוע אם ידם של המפגינים הייתה מעורבת בכך. הטקס כולו התקיים באולם קטן ומחניק, ללא מיזוג אוויר ברוב הזמן. המפגינים הפריעו לנאומו של לפיד והשתמשו גם בצופרים.

במסגרת ההסכם בין משרד האוצר, רשות מקרקעי ישראל ורשות שדות התעופה, יושקעו 230 מיליון שקל לטובת פיתוח תשתיות חדשות לשדה תעופה חלופי בנתב"ג אליו תעבור הפעילות התעופתית האזרחית משדה דב, עד יוני 2016.

"הממשלה הזו נחושה לעשות הכל כדי להוריד את מחירי הדירות", אמר לפיד. "זו ההבטחה שלנו לבוחרינו ואנו נקיים אותה. 230 מיליון שקל מתקציב רשות מקרקעי ישראל יופנו להסרת חסמים בשוק הדיור. מחירי הדיור הם איום אסטרטגי על דור שלם במדינת ישראל ואנחנו מטפלים בזה".

לפיד יצא גם נגד ראשי הערים שמתנגדים לבניית דירות קטנות בשטחן. הוא קרא להם "ללמוד מעיריית ת"א" בנושא זה.

שר השיכון אורי אריאל הוסיף כי "החתימה היום מראה שאנחנו בונים לא רק בירושלים וביו"ש אלא גם במרכז - 16 אלף יחידות דיור גם בת"א. יש הרבה משרדי ממשלה שמעורבים ואנחנו שמים את האגו בצד. נדאג שיהיה שיווק אפקטיבי. שיווק דירות במרכז לא בא בסתירה עם השיווק בפריפריה, אנחנו עובדים במקביל בכל המקומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully