וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה יציבה בבורסה; מניית אפריקה נכסים זינקה 8.5%

הלל קורן

14.8.2013 / 17:42

ירידות שערים קלות בוול סטריט. בבילון המשיכה לרכז עניין ברקע ניהול המגעים למיזוג עם IronSource הישראלית. CP התאילנדית, שהביעה נכונות לרכישת כלל ביטוח, נסוגה מהעסקה

המסחר בבורסה בת"א נחתם היום (ד') ביציבות על רקע מגמה מעורבת באירופה, חרף נתוני מאקרו חיוביים, ובצל מגמה שלילית בוול סטריט. מדד המעו"ף הוסיף לערכו כ-0.07% וננעל ברמה של 1,212 נקודות, בעוד מדד ת"א 100 טיפס ב-0.15% וננעל ברמה של 1,107 נקודות. מחזור המסחר הסתכם בכ-822 מיליון שקל.

ראש שלוחת ה'פד' באטלנטה דניס לוקהארט אמר אתמול כי הביצועים המשתנים של כלכלת ארה"ב גרמו לכך שה'פד' אינו יכול להעריך בצורה ברורה את עתיד תוכנית הרכישות שלו, במסגרתה הוא רוכש אג"ח בהיקף 85 מיליארד דולר מדי חודש. לוקהארט אמר כי הוא לא מאמין שיהיה מספיק מידע עד הפגישה הבאה של ה'פד' באמצע ספטמבר על מנת לערוך לוח זמנים מדויק לצמצום, או סיום התוכנית. "כפי שאני רואה זאת, החלטה להמשיך - בין אם בספטמבר, אוקטובר או דצמבר - חייבת להיחשב כצעד ראשון וזהיר", אמר.

ויקטור מדינה (74) חוזר למירוץ הנגידות ובענק. מדינה הגיש אתמול לבקשת ראש הממשלה נתניהו את הטפסים לוועדת טירקל. עוד נודע כי מדינה נועד עם שר האוצר יאיר לפיד. נזכיר כי מדינה כבר נועד עם נתניהו לפני ימים אחדים באשר למועמדותו לתפקיד הנגיד.

גרף בורסה. גלובס
גרף בורסה/גלובס

בבילון נותרת במוקד; דנקנר בבעיה בנוגע לכלל ביטוח

בבילון (2,848.00 -0.77%) המשיכה לרכז עניין לאחר שאתמול נחשף ב"גלובס" כי היא מנהלת מגעים ראשוניים למיזוג עם חברת איירון סורס (IronSource). חשיפת המו"מ אושרה על ידי החברה בהודעה לבורסה. שוויה של איירון סורס, שמספקת פלטפורמה להפצת תוכנה ולהורדה של תוכנות מהאינטרנט, יעמוד בעסקה, על פי ההערכות, על כ-400 מיליון דולר - מה שיהפוך את המהלך, אם ייצא לפועל, למיזוג בין שווים ויאפשר את הנפקת החברה המאוחדת בוול סטריט לפי שווי של כמיליארד דולר.

קבוצת ההשקעות CP, שהביעה נכונות לרכישת השליטה בכלל ביטוח (6,323.00 -3.61%) וכבר הפקידה 20 מיליון דולר בחשבון נאמנות, נסוגה מהעסקה. כך דיווחו הבוקר IDB וכלל ביטוח. עם זאת, מהדיווח עולה כי המשקיע מהונג קונג, ‏Li Haifeng‏, "ממשיך לבחון אפשרויות לקיים את העסקה ביחד עם קבוצת משקיעים אחרת ובלוחות הזמנים הנוכחיים".

פלוריסטם (1,116 +2.39%) הודיעה היום על תוצאות חיוביות במחקר פרה קליני לטיפול בפציעות בגידים באמצעות תאי גזע מהשלייה (PLX) של החברה. המחקר בדק את השפעת תאי ה-PLX בגידי הפיקה של חיות לאחר פציעה מושרת בקולגן.

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully