וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת החג של הוט: החל התהליך לפיטורי 200 טכנאים

גד פרץ

20.8.2013 / 22:10

השימוע בא לאחר שמרבית הטכנאים פשוט מסרבים לעבור למיקור חוץ ומעדיפים שהחברה תפטר אותם על מנת לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם

בעקבות החלטת בית הדין לעבודה מאתמול שלא להתערב בהחלטה להעביר את טכנאי הוט למיקור חוץ, הוציאה היום הנהלת הוט מכתבים לכמאתיים טכנאים המזמנים אותם לשימוע לפני פיטורים.

השימוע בא לאחר שמרבית הטכנאים פשוט מסרבים לעבור למיקור חוץ ומעדיפים שהחברה תפטר אותם על מנת לקבל את מלוא הזכויות המגיעות להם. הטכנאים ימשיכו להיאבק בהחלטה דרך התארגנות העובדים המתבצעת בימים אלה דרך ארגון כוח לעובדים.

ההחלטה להוציא למיקור חוץ את פעילות הטכנאים לידי עובדי קבלן מעוררת כעס רב בחברה, ובשוק התקשורת המהלך של הוט נתפס כקיצוני וחריג. הוט למעשה מוציאה פעילות ליבה שלה לעובדי קבלן דבר שלא נעשה על ידי אף חברת תקשורת בישראל בהיקף כה נרחב. נזכיר שהוט הוציאה גם את שירות הלקוחות לקבלן חיצוני מה שלטענתה יביא לשיפור השירות.

הפעילות הקבלנית תחל בראשון לספטמבר והוט ניסתה לשכנע כמה שיותר טכנאים להיענות להצעתה לעבור לחברות הקבלן בטענה שתנאיהם לא יורעו. אלא שהטכנאים חשים כנבגדים על ידי החברה לאחר שעבדו בה שנים רבות ולכן רובם המכריע אינו מאמין שההצעה אכן תיטיב איתם ומעדיפים לפיכך פיטורים.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט
  • HOT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully