וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל דיסקונט הודיע כי יפרוש מתפקידו

שירות גלובס

21.8.2013 / 17:56

זאת, בשל "סיבות אישיות ומשפחתיות". יו"ר דירקטוריון דיסקונט: "אני מכיר ומבין את שיקוליו ומאחל לו הצלחה מקרב לב"

מנכ"ל בנק דיסקונט, ראובן שפיגל, הודיע היום (ג'), ליו"ר הדירקטוריון, ד"ר יוסי בכר, על החלטתו לפרוש מתפקידו ב-31 במארס 2014, מסיבות אישיות ומשפחתיות.

שפיגל ציין כי החליט להודיע על כך כעת, על מנת לאפשר לדירקטוריון לקיים תהליך מסודר ומעמיק של איתור ומינוי מנכ"ל חדש לקבוצה, וכן להשלים שורת מהלכים אותם הוא מוביל בשנים האחרונות.

שפיגל (56) הצטרף לקבוצת דיסקונט ב-2001 כחבר הנהלה ועד ינואר 2006 מילא בבנק שורה של תפקידים שהמרכזי בהם היה ראש החטיבה הבנקאית. משנת 2006 ועד לתפקיד הנוכחי כיהן כמנכ"ל שלוחת הבנק אי די בי ניו יורק.

באוגוסט 2010 מונה שפיגל לתפקיד מנכ"ל קבוצת דיסקונט ואת כהונתו החל בינואר 2011. בתקופה זו, הוביל מספר מהלכים מרכזיים ובהם יישום תהליך רה ארגון כולל בבנק ושלוחותיו, יישום תוכנית אסטרטגית לשיפור תשתית ההון ומהלך התייעלות עמוק בקבוצה.

יו"ר דירקטוריון דיסקונט, ד"ר יוסי בכר ציין כי "קיבלתי בצער את החלטתו של ראובן שפיגל לפרוש. ראובן הוא מנכ"ל מוערך, קולגה מצוין וחבר. אני מכיר ומבין את שיקוליו ומאחל לו הצלחה מקרב לב. קבוצת דיסקונט מוקירה את תרומתו בתפקידו זה ובתפקידים קודמים לאורך כל שנות כהונתו בבנק. יכולותיו המקצועיות של ראובן היוו נדבך מרכזי בהישגי הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully