וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת יד2 דרושים: עלייה בביקוש למפתחים

מסקירה שערך האתר עולה כי בעוד חלה ירידה בביקוש לעובדי אדמיניסטרציה וניהול חשבונות, בביקוש למסעדנות, אנשי מכירות ומפתחים דווקא חל זינוק

אתר הדרושים ג'וב סיטי עבר השבוע מתיחת פנים ומעתה ייקרא יד2 דרושים. לרגל המעבר לאתר יד2 ביצעו ביד2 דרושים סקירה לבחינת האטרקטיביות של תחומים שונים. מהסקירה עולה כי שנת תשע"ג שתסתיים בקרוב מציגה נתוני תעסוקה מעורבים. בעוד חברות רבות מודיעות כי יאלצו לפטר עובדים בכדי להציג התייעלות בחברה, ישנן חברות המרגישות בקושי בגיוס עובדים. על פי נתוני אתר יד2 דרושים, במספר תחומים נרשמת ירידה בביקושים לעובדים: האדמיניסטרציה - ירידה של 18%, מנהלי חשבונות – ירידה של 14%, מנהלי שיווק – ירידה של 22%, כספים וכלכלה – ירידה של 28%, תפעול ולוגיסטיקה – ירידה של 22%.

לעומת ירידות אלו, ישנם תחומים בהם קיים מחסור בעובדים ונרשמת עליה בביקושים. בין תחומים אלה ניתן לראות דרישה לעובדים בתחומים: מכירות – עליה של 17%, תמיכה ושירות לקוחות - עליה של 12%, מסעדנות - עליה של 21%, אבטחת איכות - עליה של 18%, אבטחת מידע - עליה של 27%, תוכניתני PHP - עליה של 15%, מפתחים בסביבות: ANDROID ,IOS ,I-PHONE - עליה של 23%.

גם בתחומים בהם נרשמת עליה ערה לביקושים בחודש אוגוסט נרשמת האטה, וזאת בשל חופשת הקיץ אשר מקשה על תפקוד מחלקות הגיוס כמו גם תקופת החגים הסמוכה לתחילת שנת הלימודים. מגמות אלו מובילות את החברות להשהות תהליכים כמו גם מועמדים אשר מתקשים לקבל החלטות ואף בתחומי ההייטק נראית מגמה של מועמדים אשר מעכבים תהליכים מצידם.

לדברי רינת בוגין, מנכ"ל יד2 דרושים: "נראה כי בשנה הקרובה אנו צפויים לראות התחזקות הולכת וגדלה במספר תחומים בולטים, ביניהם ביקוש שימשיך לעלות למהנדסים בתוכנותjava ,PHP , תחומי אבטחת מידע, BI, אנשי IT כמו גם עליה נמשכת באנשי מכירות במיוחד עם התמחות בינלאומית ואנשי מכירות זוטרים לעבודה במוקדי המכירות".

בוגין מוסיפה כי "שנה זו תהיה שנת מבחן להשתלבות חרדים בשוק התעסוקה, הכשרות של אוכלוסיה זו לתחומי התכנות בחברות מיקור חוץ, QA, חינוך, עבודה בבנקים ובחברות ביטוח. תחומים הסובלים ממחסור מתמיד בעובדים ומתאימים באופיים לאוכלוסיה זו".

מידי יום מתעדכנות באתר יד2 דרושים מאות משרות למחפשי עבודה ממגוון תחומים כגון: משרות עבור חיילים משוחררים, סטודנטים, משרות בתחום ההי טק, כספים וכלכלה, שיווק ומכירות ועוד.

האתר מציע למועמדים מגוון שירותים, ביניהם בדיקה וכתיבת קורות חיים, ייעוץ קריירה, הכנה לראיון עבודה, סדנאות למחפשי עבודה ועוד. כמו כן, האתר מאפשר למועמדים לחפש עבודה גם בצורה אנונימית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully