וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר: יוגב ינהל את רשות החברות הממשלתיות

עמירם ברקת

25.8.2013 / 13:55

במקביל לאישור מינויו של יוגב למנהל הרשות בממשלה התכנסה היום לראשונה הוועדה הציבורית לקידום הרפורמה בחברת החשמל בראשותו של יוגב

יום עמוס למנהל החדש של רשות החברות אורי יוגב. במקביל לאישור מינויו של יוגב למנהל הרשות בממשלה התכנסה היום לראשונה הוועדה הציבורית לקידום הרפורמה בחברת החשמל בראשותו של יוגב. הישיבה נערכה במשרד האנרגיה והמים בירושלים.

בפגישה הוצגו המשימות בהן יעסוק הצוות בחודשיים הקרובים ולוח הזמנים עד להגשת ההמלצות הסופיות. הצוות יפעל בלוח זמנים אינטנסיבי על מנת לגבש רפורמה אמיתית במשק החשמל ולהמליץ לשרים על המבנה המיטבי למשק החשמל ועל אופן פעילות יעיל ויציב פיננסית לחברת החשמל.

שר האנרגיה והמים סילבן שלום שהעריך בעת הקמת הצוות כי המלצותיו יוגשו עד סוף השנה אמר היום כי "היום יוצאת לדרך עבודת הוועדה החשובה והמשמעותית במשק האנרגיה. זו בשורה אמיתית, חשובה לכלכלה, חשובה למשק האנרגיה וחשובה לכלל האזרחים במדינה, שחיונית להמשך קיום תקין של משק החשמל. אני משוכנע כי המשק כולו ייהנה מהרפורמה אשר תוביל להפחתת המחירים לצרכן ולהוזלת יוקר המחייה בישראל".

צוות ההיגוי לרפורמה בחברת חשמל הוקם על ידי שר האנרגיה והמים, סילבן שלום, שר האוצר יאיר לפיד ויו"ר ההסתדרות, עופר עיני, כאשר בראשות הצוות עומד אורי יוגב. חברי הצוות כוללים את שאול צמח, מנכ"ל משרד האנרגיה והמים; אורנה הוזמן בכור, מנכלית המשרד לפיתוח הנגב והגליל; מיכל עבאדי-בויאנג'ו, החשבת הכללית במשרד האוצר; אמיר לוי, הממונה על התקציבים באוצר ; קובי אמסלם, הממונה על השכר באוצר; ד"ר יהודה ניב - מנהל מינהל החשמל במשרד האנרגיה והמים; אלי כהן, שכיהן כממונה על השכר באוצר וכמנכ"ל משרד התיירות יכהן כנציג ציבור. מרכזי הצוות אורן משה ומשה בנימין.

  • עוד באותו נושא:
  • אורי יוגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully