וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסק-עמינח: "בבנק לאומי השכר סביר וצנוע יחסית"

שירות גלובס

28.8.2013 / 20:50

מנכ"לית בנק לאומי הגיבה לסערה שהתפתחה סביב שכר בכירי הבנקים בעקבות כוונת הבנקים להעלות את שכרם. שכרה החודשי של רוסק-עמינח נאמד בכ-185 אלף שקל

מנכ"לית בנק לאומי רקפת רוסק-עמינח הגיבה לנושא שכר בכירי הבנקים שעלה לאחרונה לכותרות וטענה כי "בבנק לאומי השכר סביר וצנוע ביחס למערכת וזה ישאר כך". רוסק-עמינח הוסיפה ואמרה כי הדירקטוריון תמיד קבע את שכר הבכירים וכך זה יהיה גם הפעם.

דבריה של רוסק-עמינח נאמרים לאחר הסערה שהתפתחה סביב שכר בכירי הבנקים, לאחר שלפני כשבוע פרסמו הבנקים שורה של הבהרות לגבי תנאי תגמול הבכירים. בנק לאומי למשל, הבהיר כי הרף לחלוקת בונוס לבכירי הבנק יעמוד על 7.5% תשואה על ההון, ולא על 6% כפי שפורסם לפני כשבועיים.

בתגובה, שר האוצר יאיר לפיד הודיע כי הוא מתנגד להעלאת שכר הבכירים וכתב בסטטוס בפייסבוק כי "לא ייתכן שיהיו בונוסים כאלה בתקופה של קיצוצים". לפיד כתב עוד כי בימים שבהם רוב הישראלים לא גומרים את החודש, בכירי המערכת הבנקאית (ולא רק בבנק לאומי) אינם יכולים להתנהל כאילו החגיגה נמשכת".

בתוך כך, ממדיניות התגמול שפרסם בנק לאומי מוקדם יותר החודש, עולה כי השכר החודשי של המנכ"לית יעמוד על עד 185 אלף שקל, ואילו שכרו המקסימלי של היו"ר, דוד ברודט, יעמוד על עד 167 אלף שקל. בסך הכל, עלות השכר המקסימלית של המנכ"לית רוסק עמינח יכולה להגיע ל-10.6 מיליון שקל בשנה (5.2 מיליון שקל ב-2012) ושל ברודט ל-8.6 מיליון שקל (3.3 מיליון שקל ב-2012).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully